Návrat do reality

by - 21:59


Zdravím opět z domova! 

Taky tak nesnášíte vybalování, praní a návrat do práce po dovolené? Hrůza. Čekaly na mě hory úkolů, které ještě ani zdaleka nemám hotové a trávení dnů v práci, místo v Londýně či na pláži, je trošku rozdíl. Slibovala jsem, že se ozvu z dovolené, bohužel wifi sice na pokoji byla, ale zvládala max instragram, kam jsem pravidelně dodávala fotky, takže pokud mě sledujete, tak více, jak skvěle jsem se měla. Na články to nebylo, škoda. Ale rozhodně o ně nepřijdete. Těšit se tak můžete na "Co nosím v plážové tašce" nebo na mé "Pomocníky u moře". Objevila jsem také voděodolnou řasenku, která přečká cokoliv, takže očekávejte "ochací a achací" článek. Lepší jsem opravdu ještě neměla a zcela překvapivě (aspoň pro mě) je tato od značky Astor, která mě jinak nebere ani trošku. 

Rozhodně jsem v Řecku nezapomněla ani na svou kosmetickou úchylku a přivezla si nějaké ty produkty domů. Ty vám představím v nejbližší době a až je pořádně prozkouším, určitě budou následovat recenze :)



Doufám, že si léto užíváte, jak to jen jde!



You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)