CC krém Max Factor

by - 21:18

Zdravím!
Tak jak přežíváte vedra? Já mám teda co dělat, abych se přinutila se vůbec hnout. Můj make-up poslední tři dny je tedy většinou nulový, jen pokud musím vyloženě pracovně ven, tak na sebe něco hodím. A přesně to mi připomnělo, že jsem už delší dobu chtěla napsat článek o mém, poslední měsíc nejoblíbenějším kousku z drogerie. Jedná se o CC krém od značky Max Factor, který je u nás k dostání tak asi dva měsíce? 

CC krém je nástupce BB krému, jen by měl trošku více krýt. Nebudu vám tu rozepisovat, co to přesně je a jak se to liší, hemží se to tu stále všude podobnými příspěvky a pochybuju, že vás to pořád baví číst. O co se ale rozhodně podělit chci je to, jak tento CC krém funguje na mém obličeji a jaký jsem si na něj udělala názor.
Přiznám se, že jsem vůbec neměla v plánu si něco jako CC krém kupovat. Pak se ale klasicky vyrojilo pár recenzí na právě tento krém a ty mě docela zaujaly. Koukala jsem tedy na něj v drogerii a docela mě dostala konzistence, stál ale tři stovky a to se mi nechtělo pořád jen tak vyhodit. Recenzí přibývalo a já při jedné cestě z práce opět navštívila Rossmann a ejhle, krém byl v akci za nějakých 219, tak jsem ho prostě vzala, že to risknu a zkusím.

Na výběr je ze tří odstínů, sáhla jsem po tom nejsvětlejším, který je přeci jen o chlup tmavší, než by se mi hodilo, ale nosit se dá, zvláště teď v létě. V zimě ale bude určitě moc tmavý, škoda.
CC krém je poměrně hustý, spíš opravdu jako krém. Krásně se ale roztírá, nedělá fleky a světě div se, kdybych se pak nepřepudrovala, zas tak by to nevadilo. Na to, že krásně matuje a vytvoří na obličeji velmi pěkný "finish", pleť ale vůbec nevysušuje, spíše naopak. Loupal se mi trošku nos a bála jsem se, že si to zhorší, ale ono ne :) Zamilovala jsem si to, jak na pleti vypadá a jaký s ním mám pocit. Je to spíše jak když se natřete krémem, ale přitom kryje obstojně, jako make-up.
Teď ale to, proč jej miluji nejvíce. Vydrží jako blázen, cokoliv! Ale jako fakt. Používám ho pravidelně měsíc, nesáhla jsem od té doby po ničem jiném a CC krém má tak za sebou nějaký ten déšť, promoci v talárech, kde jsem se málem uvařila, cestu do Anglie a klimatizaci, která mi obličej vždycky neuvěřitelně vysuší a tudíž se mi zmastí (fuj fuj), celé dny chození ve vedrech v Anglii bez úprav, a také včerejších asi 36 stupňů. I když se zpotíte a utíráte si obličej, usnete v něm v buse nebo prostě jen tento krém máte na obličeji fakt celý den, vypadá pořád dobře a nedělá mi na pleti neplechu jako pupínky a tak. Koukala jsem na to jako blázen, ale prostě je to tak. Nestírá se z obličeje, nebo pouze velmi jemně ta první vrstvička, pak se ani nehne a neslívá se do vrásek. Často se mi stává, že když make-up mám na obličeji déle, kolem úst a na čele se slije a vypadá to škaredě, tento krém to nedělá, on prostě drží.

Doporučuji ho vyzkoušet, já ho považuji za malý zázrak a jen tak ho z ruky nedám. Bohužel, jako jeho jediné mínus bych tedy viděla nedostatek odstínů a v zimě se budu muset podívat po něčem jiném. 

30 ml stojí okolo 300, dá se však sehnat v akcích, jako jsem ho koupila já. Teď, když vím jak mé pleti vyhovuje, bych za něj dala i ty 300. 

A co vy? Máte nějaké zkušenosti s CC krémy? A co používáte ve vedrech nejraději, když už si na obličej něco dát "musíte"? 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)