Co je v mé plážové tašce?

by - 12:32

Prázdniny jsou skoro fuč, takže tohle už asi nebude úplně nejaktuálnější článek, ale i tak bych se s vámi chtěla podělit o obsah své plážové tašky. Letos jsem byla v Řecku a trošku poupravila obsah plážovky oproti tomu, co jsem s sebou většinou tahala předtím. Doufám, že vás další očumovací článek bude bavit a jdeme na to :).

Letos jsem s sebou nosila tašku z časopisu Marianne, no beztak ji má polovina z vás :). Je moc fajn, velká tak akorát na všechno, co jsem potřebovala, prostě ideál na pláž nebo k bazénu. 
Oproti dřívějším rokům jsem začala letos nosit i dvě osušky, lehce infantilní krtečkovou, na které jsem ležela a další, do které jsem se mohla utřít nebo si ji dát třeba pod hlavu. Dřív jsem nosila místo té druhé jen malý ručník, ale ten byl hned slaný. Krteček mi dělá na plážích společnost už nějaké 4 roky a pořád vypadá jako nový, navíc díky němu spolehlivě najdu své místečko v davu lidí :)
Svačinka je nutnost, zvlášť jestli jste jako já a vydržíte u vody většinu dne. Nejraději jsem nosila ovoce, které u moře prostě miluju, hlavně broskve, nektarinky a hrozny, fíky nebo třeba nakrájený meloun. V tašce jsem taky vždycky měla nějaké ty BeBe sušenky, sice po nich energii na celé dopoledne opravdu nemám, ale na zakousnutí ideál.
Další nutností je něco k pití. Já nosila vodu z kohoutku ve své Bubble láhvi a jelikož na pláži byla i pitná voda, měla jsem v pohodě kde si ji doplnit. Tohle je asi jediná láhev, která mě naučila trošku pravidelněji pít. U moře jsem se o to, kvůli svému extra nízkému tlaku, snažila o to víc.
Tuhle krásku ze Senzaboxu bude mít taky hodně z vás. Já v ní nosila mobil, sluchátka, foťák a klíče, abych je nevytrousila cestou a byly trochu chráněné od vody a písku.
V další taštičce jsem potom měla papírové kapesníky, zrcátko, vlhčené ubrousky a Sun Dance balzám na rty s faktorem 30, který je mimochodem super. Dost trpím na popraskané rty a sůl a sluníčko jim zrovna moc nesvědči, tenhle balzámek je ale dokázal ochránit. Ještě jsem s sebou pár dnů nosila Salcura sprej, protože jsem měla na bradě nějakou vyrážku a díky tomu spreji rychle zmizela. 
Nechyběl mi ani sprej na vlasy. Tenhle je od značky Schauma na suché a poškozené vlasy. Vlasy si normálně namáčím, koupu se s rozpuštěnými, takže docela trpí. Párkrát za den jsem si do nich nastříkala tento sprej, aspoň pro lepší pocit, že pro ně něco dělám. Doma po sprše jsem pak používala můj oblíbený olej od Biosilku.
Ovečkový Tangle Teezer mi dělal společnost také každý den. Mé vlasy jsou totiž nezbedy a po namočení mám krásné lokny, které teda vydrží jen chvílí, i když u moře vlastně dlouho, sůl dělá divy, ale jakmile doma trošku proschnou, mám na hlavě kupu roztřepené slámy a lokny jsou fuč. Jediný kamarád, který tuhle neplechu dokáže rozčesat je právě Tangle Teezer.
Na plavky jsem nosila tohle bílé maxi triko z Tezenisu, které je mimochodem super příjemné.

Dál jsem s sebou nosila ještě nějakou knížku a časopis a samozřejmě opalovací krém, kterým jsem se ale namazal už doma vždy dopředu. Sluneční brýle a něco na hlavu beru jako samozřejmost také, letos bylo takové vedro a sluníčko zalízalo až po 8 večer, že to bez těch brýlí ani nešlo.

A pokud třeba sháníte nějakou dobrou voděodolnou řasenku, tak se můžete inspirovat mým letošním oblíbencem v článku zde.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)