Salcura Antiac - sprej na akné

by - 13:46

Dnešní článek bude věnovaný tomuto malému zázraku, který jsem objevila díky beauty boxům, a který teď už nedám z ruky. Pokud vás trápí pupínky, nebo máte červené flíčky po akné, pak tohle rozhodně nesmíte přehlédnout!

Tento sprej byl v tuším lednovém Senzaboxu a nyní i v březnovém Ladyboxu, takže mám tyto prcky doma dva, což mi vůbec nevadí. 

Oficiální popis ze stránek:
Salcura Antiac je 100% přírodní sprej pro každého, kdo trpí na akné, černé komedony, bílé komedony, pupínky, a skvrny.  Salcura Antiac se zabývá běžnými příznaky v průběhu vzplanutí akné, a také potřebou dlouhodobějšího řízení kožního problému.  Salcura Antiac je obojí, hloubkově čistící roztok i ošetření, které čistí, uklidňuje a zklidňuje pleť.  Tento all-in-one produkt řeší všechny aspekty akné lokálně, bez vedlejších účinků, které se mohou vyskytnout z farmaceutických alternativ.  Salcura Antiac je bez steroidů, hormonů, cortisonů, peroxidů, alkoholů, parabenů a antibiotik.  Salcura Antiac je také bez škodlivých umělých přísad, např. Peroxidu vodíku.  Je vhodný na všechny typy pleti. Na rozdíl od mnoha krémů, tento jedinečný tekutý sprej je schopen proniknout hluboko do pórů pokožky – kde dochází spuštěním nadprodukcí kožního mazu k ucpání póru a příčinou kožního mazu je infikován.

Antiac triple action formule řeší 3 hlavní prvky, které je třeba řešit při akné:

Bakteriální infekce: kombinace vysoce účinných přírodních antibakteriálních látek neutralizuje infekci na i v kůži.
Zánět: Antiac je protizánětlivý, snižuje vizuální příznaky akné, zjemňuje a zklidňuje pokožku.
Ucpání: Antiac hloubkově čistí pokožku.  Roztok proniká hluboko do pórů, vylučuje nečistoty a přebytek kožního mazu z kůže.

 A já s oficiálním popisem více než souhlasím. Sprej lečí pupínky jedna radost. Asi bych měla zmínit, že jsem nikdy na akné netrpěla, spíše se mi sem tam udělá nějaký pupínek, ale nic hrozného. Každopádně, pokud ho léčím tímto sprejem, pupínek se hojí velmi rychle. Naprosto dokonalý je tento produkt na začervenalé jizvičky po akné, dalo by se říct vlastně na jakékoliv zarudnutí. Pokud si zrovna mačkáte nějakou tu neplechu a pak zjistíte, že musíte vyrazit mezi lidi, s rudými fleky v obličeji to není zrovna ono. ALE, tomuhle prckovi trvá jen chvilku a zarudnutí je pryč, jako mávnutím kouzelného proutku. Dokonce mi pomohl se zbavit jednoho červeného flíčku, který jsem měla na čelisti už asi půl roku a ne a ne zmizet.
Jednu výtku bych však proti němu měla. Smrdí. A hrozně! Když si jej dávám někam blíž k očím, tak mě z něj dokonce slzí. Odpouštím mu to za to, jaké zázraky dělá, ale věřím, že někomu ten smrádek bude vadit natolik, že ho nebude moci používat. A ještě jedna věc, je určen především na lokální použití a ten rozprašovač to zrovna moc neumožňuje, sprej máte všude, jen ne na pupínku. Takže já jsem se teď naučila ho vždycky rozšroubovat a pomocí namočeného uchošťoura ho aplikuju jen tam, kde je potřeba.
Doporučuji ho také před použitím protřepat, protože jinak budete mít ten olej oddělený od zbytku produktu a nebude to ono. 

V beauty boxech jsme dostala balení, které má 15 ml. Sprej seženete na internetu v balení velikosti 100 ml a vyjde vás na 404 Kč. Je to sice hodně najednou, ale pokud se v něm nebudete každý večer koupat a budete ho používat pouze na lokálně, vydrží vám hodně dlouho. 

A já rozhodně doporučuji tento smradlavý zázrak vyzkoušet :)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)