Alverde paletka očních stínů

by - 21:21

Nepřijde vám, že ten čas nějak šíleně letí? Mně teda jo a docela mě to děsí. Ale abych si jen neztěžovala, dneska tu pro vás mám článek o jedné z mých nejoblíbenějších paletek stínů z drogerie od značky Alverde.

Paletku vlastním už dobré dva roky a pořád na ni nedám dopustit. Značka Alverde mi přijde vcelku nezajímavá, ale pár kousků, které stojí za vykoušení se tam přeci jen najít dá. A jedním takový výrobkem je i toto kvarteto hnědých očních stínů.
S barvičkami se dá vytvořit jak večerní tak hlavně přirozené denní líčení. Právě na to jsem si ji kupovala a naprosto mi vyhovuje. 
V paletce najdete tedy 4 stíny. První z nich je hodně neutrální světlá barvička, druhá už je více do béžova a obě jsou hodně přirozené. Další dvě jsou už výraznější hnědé, jedna třpytivá a druhá matná. To na paletce oceňuji asi nejvíce, že pouze jeden stín není matný. V našich drogeriích se takové shánějí jen velmi těžko.
Co se pigmentace týče, je velmi dobrá, především tedy u tmavých odstínů. Výdrž je obstojná, s bází vydrží celý den. Malinko práší, takže je dobré si dát pozor hlavně při nanášení tmavě hnědého matného stínu.

Obal palekty je pevný a pěkný. Obsahoval i aplikátorek, který měl jeden konec tlustý a druhý tenký, takže se s ním vcelku dobře dalo stínovat. Už několikrát mi spadla a něco se se mnou nacestovala a paletka drží a drží :)
V létě jsem tmavě hnědý stín občas použila i při úpravě obočí. Myslím, že konkrétně tyhle barvičky využije každý a za mě paletku doporučuji.

Seženete v drogeriích DM, cenu si už přesně nepamatuju, ale více jak 150 Kč to nebylo. :)

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)