Maybelline Color Whispers - Mad for Magenta

by - 20:44

Krásný večer všem!
Dneska tu pro vás mám článek o hitu posledních dvou týdnů. Slyšel o něm snad každý a nejde o nic jiného, než o rtěnky od Maybelline s názvem Color Whispers. Já si jednu pořídila hned na Velikonoční pondělí, když jsem měla cestu přes Olympii a používám ji tak už docela dlouho na to, abych vám o ní mohla napsat svůj názor.

Nejspíš jste recenze na tyto rtěnky četli všude a já dlouho přemýšlela, jestli o nich mám vůbec psát i já, ale nakonec jsem se rozhodla, že jo, každý názor se hodí, no ne? :)

A o co tedy přesně jde? Color Whispers jsou takové rtěnko-balzámy, asi bych je spíš nazvala tónovaným balzámem, než rtěnkou. Pokud hledáte intenzivní barvy a dlouhou výdrž, pak po nic raději nesahejte.
Jsou hodně krémové a na rtech vydrží tak hodinku, možná dvě, poté zůstanou rty jen lehce zbarvené. Co se pigmentace týče, já sáhla po tmavším odstínu, které jsou podle všeho dobře pigmentované všechny. U těch světlých, co jsem viděla a slyšela, to taková sláva není a asi bych do nich nešla.
Vybrala jsem si odstín 310 Mad for Magenta. Je to moc pěkná barvička, spíše do fialova. Na toto slunečné počasí je pro mě ideální a nosím ji teď poměrně často. Co mi na rtěnce trošku vadí je to, že se občas jakoby rozteče na rtech. 
Foťák odstín zachytl skoro nachlup přesně. Je škoda, že odstíny dostupné v našich drogeriích jsou si dost podobné. Líbily se mi podle fotek na internetu ještě asi další dva, ale ve skutečnosti mě už nezaujaly.
V porovnání v klasickými rtěnkami od Maybelline jsou o něco menší a postrádají ten pěkný nápis "Whispers", který mají rtěnky v USA. Obal je jinak pevný a v kabelce se vám určitě neotevře. 
Rtěnku mám ráda a pokud by mě zaujal i jiný odstín, asi bych si jej pořídila. Už několikrát jsem zde psala, že jsem spíš na ty hydratační produkty na rty a to tato řada je. Jediné, co mi vadí je tedy to, že se čas od času na rtech nepěkně rozteče a pak taky to, že obaly nejsou stejné, jako v USA, ale to na kvalitě produktu nic nemění, je to jen detail. 

Rtěnku jsem koupila v Rossmannu v akci s řasenkou za 149 Kč. Momentálně jsou v akci za 99 Kč, takže pokud chcete vyzkoušet, máte jedinečnou šanci.

Máte nějaký světlý odstín? Jak jste spokojení s jeho pigmentací?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)