Gabriella Slavete - lak na nehty Stars Enamel

by - 13:47

Ahoj všem!
Tak ráda bych psala články, ale s bakalářkou mi lidově řečeno teče do bot, takže má bohužel přednost. Nicméně, dnes tu pro vás mám jednu novinku z drogerie - lak na nehty z limitované kolekce Stars Enamel od Gabrielly Salvete.

Jakmile jsem laky v drogerii uviděla, bylo mi jasné, že si minimálně jeden odnesu. Jsou nádherné. Když to vezmu od začátku - líbí se mi lahvička, který je jednoduchá, ale svým způsobem elegantní. 
Kolekce obsahuje 4 odstíny laků, dva s většími třpytkami a dva s menšími. Růžový a tento šedý odstín obsahují i třpytky větší. Fialový a oranžovo-červený odstín má jen klasické jemné třpytky.
Dlouho jsem se nemohla rozhodnout, který odstín koupit, nakonec jsem sáhla po 04 Mistero Grey. Je to stříbrno-šedý odstín, který díky třpytkám na slunci chytá ještě různě barevné odlesky. Až doma jsem si všimla dvou velikostí třpytek v něm, což mi tedy nějak nevadí, v drogerii pod světlem je to ale špatně rozeznatelné. 
Textura laku po aplikací není jemná, jako u klasických laků, ale spíše písková. Něco jako papírový pilník na nehty. Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykla na to, že mi nehty "škrábou", ale efekt se mi líbí. Bála jsem se, že díky tomu nepůjde lak odlakovat, ale kupodivu jde dolů jednoduše, jen to zezačátku chce trošku trpělivosti, než se naruší ta hrubá struktura. 

Zvykla jsem si ho teď kombinovat se stříbrným lakem a tímto si nalakuju vždycky jen prsteníček, Jak už jsem psala, na sluníčku ty větší a menší třpytky vypadají božsky a já pořád přemýšlím, že si skočím ještě pro nějaký odstín :).

Laky seženete v drogeriích Rossmann. Já jsem ho kupovala v akci za 69 Kč. 

Pokud máte rádi třpytky a chcete vyzkoušet taky něco jiného, než klasické lesklé laky, pak si nějaký odstín určitě pořiďte! :)

You May Also Like

2 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)