L´oréal Color Infaillible - 004 Forever Pink

by - 21:09

Dnes se podíváme na zoubek stínům Color Infaillible od značky L´oréal. Slyšela a četla jsem o nich samou chválu, a tak si je pořídila jsem v odstínu 004 Forever Pink. No a mám k nim docela zvláštní vztah - miluju je a občas nesnáším zároveň.
Stíny mají moc pěkný obal. Je skleněný a vypadá o něco "luxusněji", než stíny v plastových obalech. Když je otevřete, mají v sobě ještě takový černý kroužek, který zaručí, že se stíny nevysypou jakmile je otevřete. Co mě na nich zaujalo asi nejvíce, je jejich zvláštní konzistence. Jsou jakoby rozsypané a tvrdě stlačené. A to bude možná i ten hlavní problém, který s nimi mám. Docela blbě se nanášení. Někdy vám na štětci zůstane větší kus, jindy zase musíte přejet několikrát, než vůbec nějaké stíny naberete. Jsou pěkně mazlavé, ale to nanášení je nic moc na to, že stíny patří do kategorie těch dražších. 
Výdrž je bez báze průměrná, nic z čeho byste si sedli na zadek. Nejdříve jsem si chtěla pořídit nějaký béžový odstín, zlatavý, ale těch mám doma dost, a tak jsem si nakonec vybrala tyto růžové. Barva je to krásná a pokud se vám podaří ji nanést rovnoměrně, je pěkná i na víčku. 
Pokud bych se rozhodovala, jestli si koupím i nějaké jiný odstín, asi bych od toho nakonec upustila. Za tu cenu, přesto že jsem je kupovala v akci, jsem od nich čekala víc. Barvu mají krásnou, ale to je asi tak všechno.
Kupovala jsem je jak v DM, tak i v Rossmann drogeriích a cena se pohybuje okolo 200 Kč. Výběr barev je na české drogerie poměrně velký. Ještě bych ráda dodala, že balení obsahuje 3,5 g produktu. 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)