Bourjois tvářenky - 34 Rose d'Ore, 03 Brun Cuivré

by - 11:50

Dneska bych vám ráda něco řekla o mých dvou asi nejoblíbenějších tvářenkách, které vlastním. Jedná se o docela profláklé zapečené tvářenky od Bourjois, které mám v odstínech 34 Rose d'Or a 03 Brun Cuivré. Vyzkoušet jsem je chtěla už nějaký ten pátek a co jsem si je pořídila, tak je střídavě používám prakticky denně.
Jak je vidět na obrázku, odstín 34 Rose d'Or mám déle, kupovala jsem ho na dnech Marianne v Sephoře. Druhou tvářenku jsem přihodila do košíku při vánočních nákupech někdy začátkem prosince.
Vezmu to popořadě a začnu balením tvářenek. Jedním slovem - sladké. Je malé, kulaté, praktické, funkční a roztomilé. Zavírá se na malý magnetek, který pevně drží. Součástí je také malé zrcátko a štěteček, který není špatný, ale k nanášení ho nepoužívám, ale jako nouzovka funguje. Jen mě trošku mrzí, že na růžové tvářence mám již skoro pryč zlatý popis produktu, na druhé ale zatím drží, tak je to možná jen náhoda.
Co se samotných tvářenek týče, jsou tedy zapečené a obsahují jemné zlaté třpytky, které však tvářím dodají pouze zdravý nádech a není to nic čeho byste se museli bát. Abych nezapomněla, naprosto miluju jejich vůni, nevím, k čemu ji přirovnala, ale je jemná, ne nějak extra výrazná a tak první týden jsem ji chodila očichávat každou chvíli :). Co se výdrže týče, na tvářích mi zůstane celý den, nežmolkuje a nedělá ani žádné mapy. 
34 Rose d'Or
Růžovou mám asi přece jen o něco raději, je to nádherná jemná barva a stále se jí nemůžu nabažit. Tím, že jsou tvářenky zapečené, tak prakticky nepráší a dobře se při nanášení dá regulovat intenzita barvy. Musela jsem si trošku zvyknout na to, že je tvářenka tvrdá, ale naučila jsem se nabrat přesně množství, které potřebuji a pokud chci intenzivnější barvu, dá se snadno navrstvit.
03 Brun Cuivré
Tento odstín jsem si kupovala s tím, že to bude přesně to pravé na podzim a zimu a musím se přiznat, že jsem od něj čekala trošku něco jiného, přesto ale není špatný a používám ho ráda. Jedna z věci, co mi na něm ale vadí je to, že mi přijde tak nějak více zapečený, než odstín 34 a tím pádem musím trošku zabrat, než na štětec vůbec nějakou barvu naberu a ne vždycky na to mám zrovna náladu, takže po něm nesahám tak často. Obsahuje stejně jako Rose d'Or jemné třpytky a také krásně voní. 
34 Rose d'Or a 03 Brun Cuivré

Obě tvářenky mají 2,5 g a mám pocit, že je budu mít tak do konce života, protože vůbec neubývají (růžovou používám prakticky denně už půl roku a vypadá pořád stejně). Za sebe bych je určitě doporučila  i těm, kteří tvářenky moc nepoužívají, protože se s nimi prakticky nedá přehnat intenzita barvy a není tak lehké udělat ze sebe Marfušku. Jsou sice dražší, ale není to nic hrozného a jak sami vidíte, vydrží vám věky, takže jde o velmi dobrou investici. 


Obě jsem kupovala v Sephoře, kde normálně stojí něco mezi 250 - 280 Kč. Mají je ale i v Douglasu a seženete je také na internetu. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. ahoj, díky za recenzi. zrovna uvažuju o koupi, takže jsi mi moc pomohla v rozhodování, jestli ano nebo ne :) Petra

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)