Bourjois Healthy Mix korektor

by - 11:47

Už jednou jsem se zde zmiňovala, že mým největším komplexem jsou mé pandí kruhy pod očima (přítel mi říká pando, když si chce rýpnout :D). Mám je od malička, co si pamatuju a zbavit se jich nedá. Když jsem chodila s mamkou k doktorce, tak jí vždycky říkala, ať víc spím, že mám kruhy pod očima, ale ono je úplně jednou jestli spím 12 hodin nebo 6, prostě tam pořád jsou a jediná možnost, jak s nimi pryč je hodně dobrý korektor. Tak nějak začalo hledání po tom "nej" a dneska bych vám ráda napsala něco o jedno z mých nejoblíbenějších - Bourjois Healthy Mix.
Nejprve bych ráda zmínila, co vlastně od korektoru očekávám. Měl by být tekutý či krémový, ne tuhý, protože ten mi pod oči nevyhovuje (na pupínky ano), ne moc hutný ani moc vodový, nezalézající do vrásek, měl by vydržet  a měl by krýt, hodně.
Korektorů jsem vyzkoušela už nespočet a tenhle se řadí na přední příčky, ne-li na první. Jedná se o krémový korektor v tubičce jako lesk na rty, která má 10 ml. Podle oficiálního popisu je to krycí korektor, který s pomocí ovocné terapie rozzáří pleť. Obsahuje meruňku, která pleť rozzáří, meloun, který hydratuje, jablko, které funguje jako antioxidant a zázvor, který dodá pleti energii.
Korektor je krásně krémový, dobře a rychle se vsakuje (do pleti ho vťukám prsty), nevysušuje a nezalézá do vrásek, což pod očima oceňuji skoro nejvíc (vždycky ho přepudruji, aby déle vydržel) a kryje, opravdu. Sice mi kruhy pod očima úplně nezmizí, to mi nedokázal vykouzlit žádný korektor, ale rozhodně jsou méně patrné a obličej nevypadá tak unaveně. Používám ho teď každý den už více než půl roku. Jeho výdrž je taky skvělá, večer je sice malinko pryč, ale pořád na pleti zůstane. A co se mi ještě líbí je jeho vůně, je jen slabá, ale je tam. Nevím jak vy, ale já už doma pár pěkně smradlavých korektorů měla, tak mě vždycky potěší, když nepadu hned po otevření :).
Pořídila jsem si ho v odstínu 51 Light Radiance a naprosto mi vyhovuje, je lehce světlejší než můj obličej, ale nevytvoří mi "korektorové" kruhy pod očima. Zvykla jsem si ho vkelpávat, protože tak lépe vydrží a když se probudím jako extra panda, dá se i dobře navrstvit. 

Na obrázku můžete vidět, že ve větší vrstvě (nevklepané do pleti) překryl i moji pihu na ruce. Na pupínky ho tak často nepoužívám, na to mám jiné oblíbence, ale použít se na ně určitě dá taky.

Kupovala jsem ho v Sephoře za cca 200 - 250 Kč. Mají ho ale také v Douglasu, nebo na internetu. Určitě ho vřele doporučuji a až mi dojde, koupím si nové balení.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)