Bioderma - Pore Refiner

by - 21:39

Pore Refiner od Biodermy je poslední dobou čím dál více známější a i já jsem neodolala a pořídila si ho. Rozšířené póry mě trápí v okolí nosu, a i když nejsou nějak extra výrazné, jsou tam. Zajímalo mě, jak si s nimi tenhle produkt poradí.
Důkladně jsem ho vyzkoušela a musím říct, že mě malinko zklamal. Používám ho pod make-up pouze na oblast kolem nosu, kde mám póry viditelné, a kde se mi pleť více mastí. Krém slibuje okamžité stažení pórů a s tím můžu souhlasit jen napůl. Make-up mi s ním sice vydrží o něco déle, póry malinko stáhne, ale že by se stáhly úplně, to ne.
Konzistence je tak akorát, dobře se roztírá, rychle se vsákne a nelepí ani nic podobného. A stačí vám ho opravdu malinko, takže určitě dlouho vydrží.
Balení se mi moc líbí, krém je klasicky v papírové krabičce a samotná tubička je taková placatá. Obsahuje 30 ml produktu. Pore Refiner je z řady Sébium, která je určena na mastnou a smíšenou pleť. Z této řady používám aktuálně ještě micelární vodu, se kterou jsem maximálně spokojená.
Pokud bych uvažovala nad tím, zda si produkt koupit znovu, asi bych si raději našetřila na Porefessional od Benefitu, který bych také ráda vyzkoušela. Tento produkt není rozhodně pohroma, ale žádný zázrak také ne. Seženete jen v lékárnách a stojí okolo 300 Kč.

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)