NARS - NARSissist Wanted paletka očních stínů

by - 11:47

Krásný slunečný pátek!
V dnešním článku vám ukážku nádhernou paletku očních stínů od NARS z řady NARSissist nesoucí název Wanted. Na NARS stíny jsem nikdy moc nebyla. Nějaké mono stíny jsem zkoušela v Sephoře, ale nikdy mě neoslovily natolik, abych do nich byla ochotná investovat. Loni na podzim mě ale velmi zaujala paletka Love Game, kterou jsem si nakonec koupila k svátku a do konzistence a celkově provedení stínů jsem se zamilovala. 
Když jsem letos uviděla, co za další paletku NARS chystá a pak ji viděla v akci u zahraničních kolegyní, bylo mi jasné, že ji nejspíš neodolám taky. Paletka Wanted má totiž nejen nádherný obal, ale hlavně nádherné složení stínů. Obsahuje přesně to, co mám ráda. A tak, ačkoliv patří k těm dražším, jsem neodolala a koupila si ji.
Paletka je složená z matných stínů (5), lehce třpytivých (2), a také stínů, které jsou v podstatě slisované třpytky (5). Barevné provedení se mi moc líbí. Snadno s paletkou docílíte jak jemného denního líčení, tak také několik variant výraznějšího a třpytivého líčení.
Jestli jsem byla nadšená z konzistence, pigmentace a celkově z chování stínů už u paletky Love Game, tak tato je na tom ještě lépe. Matné stíny mi přijdou více sametové a řekla bych, že takřka nepráší. Jemně třpytivé stíny jsou na tom podobně, nepráší, skvěle se nabírají i roztírají. Co se třpytek týče, tak ty jsou opravdu vysoce pigmentované a lehce práší, což se ale u toho typu stínů dá předpokládat. Skvěle se však nanáší na víčko a vrství.
Všechny barvy jsou intenzivní a nestává se mi, že bych je ráno nanesla na víčko a odpoledne tam měla zbytky vybledlého čehosi a ani nepoznala, do jaké stínu jsem sáhla (pod všechny stíny používám buď NARS, Rimmel nebo Too Faced bázi, mám mastnější víčka a bez báze stíny nenosím). 
Pokud jsem u Love Game paletky měla výtky k zelenému a modrému stínu, které v paletce vypadaly o trošku lépe, než na víčku, tak tady nemám výtku k jedinému stínu. 
Zde stíny z první řady v paletce brány zleva.
Z této fotky jasně vidíte, jak se jednotlivé stíny liší v konzistenci. Ty hodně třpytivé je lepší nanášet syntetické štětce či prsty a nebo je i lehce navlhčit, usnadní vám pak manipulaci s nimi.
Díky konzistenci stínů a minimální prášivost se mi líbí i fakt, že ačkoliv paletku používám už asi druhý týden, stále vypadá v podstatě jako nová.
Níže můžete pak vidět srovnání paletky Wanted (vlevo) a Love Game (vpravo). U ní vidíte, že ji mám opravdu ráda a od podzimu už jsem v nejednom stínu stihla udělat ďolík. 
Pokud vám vyhovuje konzistence NARS stínů a jste ochotní dát za ně vyšší částku, tak určitě neváhejte a jděte do ní. Já její koupě nelituji. Navíc aktuálně platí v Sephoře opět 20 % na značku a 15 % a exkluzivní značky, takže něco málo ušetříte.

Jak se vám paletka líbí?

You May Also Like

3 komentářů

  1. Ty odstíny jsou tak nádherné. Hned bych ji brala taky, kdybych už doma neměla takovou zásobu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se paletka líbí :) zkušenosti se značkou NARS nemám, tak snad se to brzy změní, ať mohu sama posoudit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)