Jarní odpoledne se značkou ASTRID

by - 8:00

Krásnou neděli!
Koncem února jsem byla po delší době opět v Praze, kde jsem se při té příležitosti zúčastnila jarního setkání se značkou Astrid. Byla to vlastně má první podobná akce a musím se přiznat, že jsem byla hodně nervózní a moc jsem netušila, co od toho čekat. Zároveň jsem se však moc těšila a nakonec si to velmi užila. Jaké produkty jsme měli možnost vyzkoušet, co zajímavého jsme se dověděli a spoustu dalších informací na vás čeká v pokračování článku.

Setkání proběhlo v útulných prostorách kavárny SmetanaQ. Jako Brňák jsem si užila trošku adrenalinu při cestování po Praze, protože hotel jsem měla někde úplně jinde, ale kavárnu jsem zdárně našla a měla jsem štěstí i na pěkný a slunečný den, takže jsem si užila i krátkou procházku podél Vltavy. 
Nevím jak vy, ale já mám značku Astrid spojenou s dětstvím. Když jsem byla malá, tak nám doma nikdy nechybělo klasické opalovací mléko, které jsem jako dítě nesnášela, protože dělalo ten bílý povlak a trvalo, než se rozmazalo. Tyčinku na rty Astrid jsem nosila už ve školním batohu a tuším, že u mě frčela bílá s růžovým vrškem, což byla jahodová verze. Astrid se však poslední dobou vypadá i směrem k výrobkům, které aktuálně frčí.  
Na akci, která byla mimochodem úžasně vyzdobená voňavými květinami a úplně na vás dýchlo jaro, jsme měly možnost vyzkoušet jejich odličovací olej, o kterém jsem na blogu už psala a chválila jsem ho i na instagramu. Aktuálně jsem na konci prvního balení a mám ho moc ráda. Dále zde byly krémy proti vráskám s obsahem hned několika olejů. 
Avokádový krém na ruce jsem neznala, ale můžu vám ho s klidem doporučit, protože už jsem měla tu možnost ho vyzkoušet a krom toho, že velmi pěkně a jemně voní, také dobře hydratuje a okamžitě se vsákne do kůže a nezanechává lepkavý pocit na rukou. 
Poté, co jsme si poslechli ke každému produktu nějaké informace, nechybělo samozřejmě ani výborně občerstvení a prostor pro případné dotazy. 
Jako doprovodný program jsme se pak po skupinkách přesunuly na terasu, kde jsem se učily uvázat vlastní kytici. Výzdobu a květiny zajistila firma Gardenista.cz a pán nám potom pomáhal s vazbou, která teda není vůbec jednoduchá, občas si přejete mít chapadla jako chobotnice, aby se vám kytice pohodlně uvázala. 
Na výběr jsem měly hned z několika druhů úžasně vonících, jarních květin a moc jsem si celý proces užila. Kytice se mnou potom přežila i návštěvu Palladia, večeři ve vietnamském bistru a noc na hotelu v umyvadle. Druhý den ukrutně mrzlo, ale odhodlaně jsem ji zabalila a nakonec i úspěšně dopravila autobusem do Brna. No neřekli byste, že toho má tolik za sebou, květiny přežily všechny a kytice mi provoněla pokoj na dalších několik dnů. 
Od Astridu jsem dostala také balíček s produkty na vyzkoušení, ve kterém byly jak denní a noční krém proti vráskám, které nejspíš poputují na testování k mamince, tak také odličovací olej, který hned využiji, jelikož mi akorát dochází, zmiňovaný avokádový krém na ruce (který mi krade přítel) a tyčinka na rty. 
Moc děkuji Astridu za pozvání, které jsem si opravdu užila a poznala spoustu nových tváří. 

Co vy? Také máte nějaký produkt spojený s dětstvím?



You May Also Like

4 komentářů

  1. Skvělá akce, taky bych si uvázala nějakou krásnou kytičku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, bylo to moc fajn, úplně na nás dýchlo jaro a hrozně jsem si to užila :-)

      Vymazat
  2. Krásný nový design blogu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu, jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)