SPOTŘEBOVÁNO

by - 11:38

Doufám, že si užíváte víkend a odpočíváte. Když jsem naposledy vytáhla  papírovou tašku od Sephory, kam si vždycky odkládám vypotřebované produkty, nestačila jsem se divit, kolik se mi tam toho tentokrát nahromadilo. Už byl nejvyšší čas na sepsání toto článku. Opět půjde o všehochuť jak dekorativní tak pečující kosmetiky i produkty na tělo a vlasy. A opět se zde objevují mé stálice, které používám už roky a nedám na ně dopustit. Tak jdeme na to!

Ač je to někdy těžké, hlavně když je zrovna období novinek, snažím se dopotřebovat to, co mám doma načaté, než si koupím, nebo otevřu něco další. U něčeho se mi to daří, někde už to tak slavné není, ale myslím, že se rozhodně lepším. Pokouším se také spotřebovat vzorečky.
Jako první tu mám pár kousků z dekorativní kosmetiky. Pudrů od NYX už jsem měla několik - nejraději mám jejich klasický transparentní, a nebo potom tento žlutý, který používám na zafixování korektoru pod očima. Vlastnostmi mi maximálně vyhovuje, ale hrozně mě vytáčí, že jakmile se blížím ke konci produktu, balení se mi celkem spolehlivě rozpadne a to s ním ani necestuji. 
Estée Lauder Double Wear make-up jste tu zaručeně viděli už několikrát, používám ho několikátý rok v kuse, tohle je snad má sedmá lahvička a je to asi nejlepší make-up, jaký jsem zatím vyzkoušela, po všech stránkách.
Stejně tak je můj svatý grál také korektor od Catrice, ten také kupuji neustále dokola a mám ho ráda.
Co se pečující kosmetiky týče, tak tady jsem spotřebovala hned několik produktů od značky The Ordinary. Hyaluronic Acid používám aktuálně druhou lahvičku a moc si to užívám, podrobnější informace určitě přijdou v samostatném článku. Caffeine Solution mám také druhé balení, je to úžasný produkt pod oči, hlavně pokud vás trápí otoky a kruhy pod očima. Lepší je na ty otoky, ale rozhodně funguje a mám ho moc ráda. A jako třetí produkt od The Ordinary, který mám už ve třetí lahvičce, je Alpha Arbutin 2 % + HA, což je produkt, který by měl pomoci sjednotit tón pleti a vyzmizíkovat flíčky po akné.
Z krémů jsem si zamilovala 24 hodinový krém s aloe vera a kyselinou hyaluronovou od Ryoru, ten mi sedí a skvěle hydratuje. A do koše letí oční gel, který byl naprosto naprd.
Vyhodit jsem musela také tři řasenky, které už dosloužily. Žlutou Miss Sporty ani představovat nemusím, tu jsem řadila několikrát mezi své oblíbence a pořád je to to nejlepší v poměru cena:kvalita, co můžete v drogerii koupit, alespoň pro mé řasy. Další dvě řasenky jdou pak od Lorealu - černá Volume Million Lashes mi vyhovovala, i když ze začátku trošku slepovala. False Lash Wings jsem kupovala spíš ze zvědavosti a sice nebyla špatná, ale úplně jsem si nerozuměla s tím kartáčkem a znovu ji mít nemusím.
Ze vzorečků jsem zkoušela dvě úžasné masky od Sisley, které, nebýt toho, že stojí opravdu pálku, tak hned kupuji. Ze vzorečku, který mi mimochodem vydržel asi 10 dnů, jsem se zamilovala i do Avokádového očního krému od Kiehl's. A dvě prázdná platíčka jsou od Balea kapslí pod oční okolí, které používám už asi od listopadu a velmi jsem si je oblíbila. Co je používám, nemám ráno tak oteklé oči a oční okolí je jemné a hezčí na pohled.
Dále tu mám mini krém na ruce od Marionnaud, který jsem měla u postele a mazala si s ním večer ruce. Na to, jak byl malinký, docela dlouho vydržel a byl moc příjemný. Velmi příjemným produktem byl i Havlíkův přírodní zázrak, který jsem používala opravdu na všechno. A spotřebovala jsem i dva balzámy na rty. Neutrogenu nosím vždycky v kabelce, tu mám nejraději a Astrid jsem měla doma na stole.
Do koše míří také mini Bi-Oil, který jsem vyhrála v nějaké soutěži na testování. Nádherně voní a je opravdu skvělý, to se mu musí nechat. Spotřebovala jsem po dlouhé době i MAC Fix+, který si kupuji opakovaně a je to nejlepší fixační sprej, co jsem zatím vyzkoušela. Opakovaně si kupuji i čistič na štětce Balea, který používám přes týden, o víkendu štětce peru.
Odličovací olej od Uriage byl fajn, ale znovu bych ho asi nepotřebovala. Co jsem si ale znovu koupila je čistící tonik od Sebamedu, který používám ráno na očištění pleti. A asi desátou lahvičku mám doma také dvojfázové micelárky od Garnier.
Rexona Maximum Protection - co k tomu říct, také můj svatý grál. Masku Glam Glow jsem měla ráda, ale za tu cenu mě zas tolik neohromila, abych si ji koupila znovu.
Z produktů na vlasy tu mám můj oblíbený červený Taft, kondicionér od Franck Provost, který moc příjemně voněl a vydržel mi hrozně dlouho. Od Tony and Guy jsem dopotřebovala tužidlo, které bylo fajn, ale znovu jej mít asi nemusím. Spotřebovala jsem také cestovní verzi laku na vlasy od Welly a další šampon od Loreal z řady Botanical, kterou mám moc ráda.

A jsem na konci! Máte také produkty, na které nedáte dopustit a kupujete je opakovaně už léta?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Makeup od Esteé Lauder se chystám vyzkoušet už hodně dlouho, ale zatím jsem se k tomu nějak nedostala :D Jinak korektor od Catrice je úplně nejlepší, taky už mám doma milionté balení.

    www.terripeterk.com

    OdpovědětVymazat
  2. Korektor od Catrice je taky u mě produkt, který kupuji stále a stále kupovat budu, vždy ho musím mít i do zásoby :-D Maska Glam Glow mě láká několik let, ale ta cena je fakt šílená. No nevím, jestli si jí koupím. Poslední dobou mi přijde, že recenzi na ní nejsou už tolik kladný, jako dřív.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám akortát vyzkoušenou řasenku Milion Lashes, která byla zpočátku naprosto příšerná a hrozně slepovala, jak postupem lehce vyschla, tak se s ní pracuje velmi dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás se prostě teď spotřebovává hlavně dětská kosmetika, kterou kupuji hlavně zde, ale jako i jinde, prostě podle toho, co se kde objeví, co mi kdo doporučí a samozřejmě i podle toho, co kde stojí. Ale je toho fakt hodně. Myslím si, že na tohle jsem fakt připravená nebyla. :-D

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)