Co mi letos nadělil Ježíšek?

by - 11:48

Krásný, i když mlhavý pátek a vše nejlepší do nové roku!
Ozývám se vám po delší době, kdy jsem si dala od blogu pauzu a užívala si předvánoční atmosféru a samotné Vánoce. Doufám, že jste je měli krásné, tak jako já a užili jste si volno a pohodu. Škoda, že ty pěkné věci tak rychle utíkají! Jako první článek roku 2018 (to zase potrvá, než si na to zvyknu...) jsem si pro vás připravila tradiční a mnou velmi oblíbený "Co mi nadělil Ježíšek". Asi jsem byla hodná, protože jsem pod stromečkem našla slušnou hromádku dárečků od celé rodiny a kamarádů, ze kterých mám velkou radost. Pokud mě sledujete na instagramu, kde jsem aktivní stále, tak jste už nějaké z nich mohli vidět.

Letošní Vánoce pro nás byly hned v několika ohledech speciální, nejvíce však v tom, že to byly poslední svátky za "svobodna", příští už bychom měli slavit jako manželé. 
Ježíšek nejen doma, ale i u přítelových rodičů moc dobře ví, že ponožky jsou potřeba stále, a že také ocením i ty teplejší a veselejší, takže jsem opět doplnila zásobu.
A stejně jako s ponožkami to mám podobně i se spodním prádlem, které je také každý rok součástí dárků. Rukavice mi padly do oka na trzích a jelikož jsem nějaké v tomto elegantnějším stylu chtěla, Ježíšek to zařídil.
Dostala jsem také fitness náramek, který je teď můj nový parťák na cvičení i v práci. A rovnou jsem k němu dostala i elegantnější pásek, abych neměla jen ten silikonový.
Co by to bylo za Vánoce bez knih? Alespoň jednu jsem dostala snad pokaždé a jsem za to moc ráda. Letos jsem měla na seznamu tyto. A dostala jsem také novou náplň do Filofax diáře.
Co se kosmetiky týče, tak ani ta pod stromečkem nikdy nechybí. Letos se Ježíšek zamyslel nad tím, co ráda používám a dostala jsem tak svoji stálici Garnier 2v1 micelární vodu, dále líh od Antakne, který je super na boj s pupínky, šampon od Bione, který nádherně voní, Dove tělové mléko, které voní ještě lépe a v neposlední řadě také masku na vlasy od Lee Stafford, která opět božsky voní a měla by pomoci s růstem vlasů.
Od značky Nuxe jsem dostala dva krémy, oční krém a balzám na rty, který je dokonalý!
Z těch vtipnějších dárků jsem od bratra dostala knihu, kterou bych si měla pořádně prostudovat a poukaz na dobré jídlo. Od kamarádky jsme společně dostali vtipné "bohužel jen" ubrousky :-).
K ubrousků jsem dostala také sáňky, které se tak stanou součástí vánoční výzdoby pokoje. Brusinky beru již několik let kvůli mým dřívějším častým zánětům močáku, takže mi Ježíšek doplnil zásoby no a žiletky, ty jsou potřeba pořád.
Smeták do auta se stal velmi rychle hitem letošních Vánoc, na čemž je vidět, jak málo stačí ke štěstí! :) Zlaté prasátko je pokladnička, kterou jsem si přála a už ho také pravidelně krmím. Zrcátko jsem si také přála hlavně na cesty, protože ne vždy s sebou mám paletku s použitelným zrcadlem. No a tubus obsahuje úžasně měkké pantofle a sprchový gel/tělové mléko.
Kalendář pod stromečkem najdu také každý rok, letos jsem dostala tenhle sladký s koťátky. A přála jsem si i malou peněženku, protože ne vždy tahám velké kabelky.
A jako poslední tu mám kouzelnou krabičku ze Sephory, ve které jsem našla Hangover od Too Faced, rtěnku od Kat von D, masku na obličej a peelingový balzám na rty od Sephory.

Co by a Vánoce? Užili jste si je? Co vás nejvíce potěšilo?


You May Also Like

3 komentářů

  1. Jeee, moc krásné dárky jsi dostala. Ponožky a spodní prádlo taky vždycky najdu pod stromečkem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné dárky. i u mně patří ponožky k tradičním dárkům, bez nich by to nebyly vánoce. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super dárky, ponožky se hodí a navíc je to velmi praktický dárek. Kosmetika je super, Nuxe bych ráda konečně vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)