CLARINS Mission Perfection sérum

by - 14:04

Venku je aktuálně spíš podzim a takové to typické spací počasí. O tom teplotním sešupu ani nemluvím. V dnešním článku vám představím korekční sérum od značky Clarins, které jsem začátkem roku adoptovala na Instagramu. Jak asi víte, pokud můj blog navštěvujete častěji, trápí mě slabší akné, které je již delší dobu v mnohem lepším stavu (ťuk ťuk), ale červené flíčky a nejednotný tón pleti mám stále. Pořád jsem se odhodlávala k nákupu buď tohoto séra nebo séra od Kiehl's. Nakonec jsem adoptovala toto a aktuálně používám zmiňované Kiehl's, o kterém bude řeč zase příště.

Recenzi na tento produkt jsem se rozhodla sepsat až po jeho úplném spotřebování. U pečující kosmetiky je to dle mého nejefektivnější. Dle oficiální popisku se jedná o "zdokonalující sérum na pigmentové skvrny". Bojuje proti barevné nedokonalosti pleti, jako jsou tmavé skvrny hyperpigmentace či zarudnutí. Má sjednocovat barevný tón pleti a pleť by po jeho používání měla působit svěžím dojmem. Určeno je pro všechny typy pleti. 
K dostání je ve velikosti 30 ml a 50 ml. Já jsem měla  to menší balení, ale samozřejmě se vyplatí spíše to větší, hlavně když vychytáte nějakou akci. Sérum má nádherný obal. Moc se mi líbí, ostatně jako většina obalů od Clarins produktů. Ačkoliv působí bytelně, je sérum lekne a skladné. 
Balení obsahuje pumpičku, která funguje skvěle a dostanete ven produkt do poslední kapičky. K obalu a jeho funkčnosti nemám co vytknout. 
Samotné sérum má lososovou barvu s lehkým třpytem. Je spíše gelové a velmi dobře se roztírá na pleti, do které se okamžitě vsákne. Stačí ho troška, tím pádem vydrží balení poměrně dlouho. Používala jsem ho každý den ráno a večer před nanesením krém a 30 ml mi vydrželo asi 3 měsíce. 
Sérum je na pleti neuvěřitelně příjemné, dodá ji svěží vzhled ihned po nanesení. Nedělalo mi na pleti žádnou neplechu, neucpávalo póry a ani se na něm nedrolil make-up. Sérum rovněž nelepí, což osobně nesnáším. Zvědavá jsem však byla hlavně na výsledky po delší době používání. 
Musím říct, že jsem ze začátku byla spíše skeptická, ale sérum mě velmi mile překvapilo. Asi po 10 dnech používání (opravdu to chce tu pravidelnost dvakrát denně), jsem zaznamenala, že moje pleť vypadá tak nějak jinak, lépe. Sice jsem pořád měla sem tam pupínek či červené místo po něm, ale přišlo mi, že se mnohem rychleji hojily a bledly. Sérum ani nemá vyléčit pupínky, takže to jsem ani nečekala. Ačkoliv se mi na pleti neplecha udělala, pořád můj obličej vypadal odlíčeně prostě lépe, zdravěji a svěžeji, pleť nebyla zašedlá a unavená. 

Sérum tedy hodnotí kladně, líbí se mi jak obal, konzistence i jeho chování na pleti, tak také výsledky, které jsem zaznamenala. Nečekejte, že najednou budete mít pleť bez chybičky jak z reklamy, ale bude vypadat lépe. Sérum bych si v budoucnu ráda koupila znovu, ačkoliv je drahé. Nelituji, že jsem ho prvně koupila "u druhé ruky", alespoň jsem ho mohla vyzkoušet, nejsem si totiž jistá, jestli bych se odhodlala do něj investovat za plnou cenu, pokud bych ho předtím nezkusila. Aktuálně používám sérum na podobné bázi od Kiehl's a na cestě mám ještě The Ordinary, tak jsem zvědavá, které mi nakonec sedne nejlépe.

Co vy a podobné produkty na pleť, máte s nimi nějaké zkušenosti?


You May Also Like

2 komentářů

  1. Já teď začala používat sérum od Biodermy, tak jsem zvědavá, zda bude mít taky tak dobrý účinek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poslední dobou jsem hodně přesedlala spíš na péči o pleť, tak taky hledám všude možně, na Biodermu mrknu :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)