MAC Satin LipStick - TWIG

by - 9:52

U nás je sice upršená, ale momentálně mi to stejně nevadí, ještě pořád jsme ve víru rekonstrukce, takže kolem sebe mám jen bordel a prach, práce stále dost před námi a relax prozatím v nedohlednu. Momentálně malujeme, tak jsem si zalezla do jediného pokoje, kde se dá normálně přežívat a ukážu vám jednu, pro mne speciální rtěnku od MACu.
Rtěnku od MAC už jednu mám a mohli jste ji vidět i tady na blogu. Poprvé jsem sáhla po jednom z nejznámějších odstínů CremeCup ve verzi cremesheen. Jelikož jsem si rtěnku oblíbila, věděla jsem, že bych ráda zkusila další odstíny. V lednu byla na eshopu MAC 20 % sleva, takže jsem ji využila a mimo Fix+ spreje, o kterém vám povím později, jsem si koupila další rtěnku, tentokrát v provedení satin. A neodolala jsem ji hned z několika důvodů. Jednak se mi moc líbila barva, a pak také její jméno - Twig. A do třetice má pro mne ještě jeden význam - měla jsem ji na sobě, když mne přítel požádal o ruku, takže je odzkoušená v "extrémních podmínkách". 
Verze satin je velmi příjemná na rtech. Jak sami uvidíte níže, rtěnka je na první pohled téměř matná. Na rtech je však velmi příjemná. Nevím jak vy, ale já mám dost suché rty sama o sobě a pokud na ně dám tekutou či velmi matnou rtěnku, je mi to nepříjemné a navíc to nevypadá vůbec dobře. Jsem proto moc ráda, že existují i rtěnky jako tato, matné na první pohled, ale velmi komfortní. Co se výdrže týče, jak už jsem zmiňovala, přežije toho dost :-). Téměř se neobtiskuje, nerozpíjí, ztrácí se potupně a jemně, takže nezůstanete se škaredou konturou kolem rtů.  
Balení funguje skvěle, rtěnka se v něm neviklá (to mě naprosto vytáčí u Loreal rtěnek, které mám jinak ráda). Pigmentace je více než skvělá, stačí rty jednou přetřít a máte vymalováno. A odstín? Pro mne je to typický a ideální odstín na podzim/zimu. Nic podobného jsem doma ještě neměla (kupodivu) a trošku jsem se bála, abych s ní nepůsobila mrtvolně.  
Jak sami vidíte, rtěnka je matná, ale ne "super matná". A odstín? Těžko se mi popisuje, hrozně se mi však líbí. Hodí se spíše k jemnějšímu líčení očí, protože barva není typická nude, ale patří spíše k těm výraznějším, tmavším.  
Za sebe ji nemám co vytknout. Mám k ní nejen sentimentální vztah vzhledem k názvu odstínu a k příležitosti, při které jsem ji měla, ale líbí se mi skrze pohodlnost na rtech, odstín i výdrž. Pokud vám nejsou pohodlné tekuté matné rtěnky a vůbec produkty, které nejsou příjemné na rtech, vyzkoušejte nějakou od MAC v satin provedení.

Máte nějakou rtěnku od MAC? A vlastníte kosmetiku, ke které máte i trošku sentimentální vztah?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Nejaký ten rúž od MACu mám aj ja, celkovo mám tú značku veľmi rada, som s ňou nadmieru spokojná :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)