BIONE - ANTAKNE Salicylový líh a Pleťové sérum

by - 8:00


Pro dnešní článek jsem se rozhodla Vám více povědět o produktech značky Bione určených speciálně na problematickou pleť, které jsem zmiňovala v článku o tom, co mi pomohlo v boji s akné. Jedná se o produkty z řady Antakne, které seženete v každé obyčejné drogerii či v Tetě a stojí do stovky, což je určitě příznivé, pokud se Vám nechce či nemůže utrácet za produkty tisíce. Navíc mi opravdu fungovaly/fungují, a to je jejich největší plus. 

Co považuji opravdu za zázrak a jsem moc ráda, že jsem se k němu progooglovala a koupila si ho, je Salicylový líh. Přirovnala bych tento produkt k desinfekci na obličej. Pokud máte citlivou pleť, nejsem si jistá, jak moc vám bude vyhovovat, protože je velmi silný. Už jen jakmile si k němu přivoníte to zjistíte sami - velmi silně je cítit alkoholem, mentolem - až z toho pálí oči.
Přímo na obalu se nedoporučuje líh používat každý den, s čímž mohu jen souhlasit. Za sebe ho nedoporučuji používat ani na celý obličej, ale pouze s ním přetřít místa s výskytem pupínků. Prvotní použití je dosti nepříjemné, budete mít pocit, že vám to sežere obličej a že ho máte v jednom ohni. Trošku jsem se bála, co to s pletí udělá, ale výsledky byly jen a jen pozitivní a hlavně druhý den okamžitě viditelné.
Líh jsem používala tak, že po klasickém čistícím rituálu jsem namočila lehce vatový tampónek a přejela s ním přes oblasti, kde jsem měla pupínky, nebo s ním pomocí vatové tyčinky přetřela jednotlivé pupínky. Pokud máte na obličeji nějaký rozrýpaný, líh ho skvěle vyčistí a pupínek se vám tak celý nezanítí a nezarudne. Rovněž urychlí hojení a na začínající malé pupínky funguje rovněž skvěle - většinou mi do rána zmizely.
Než jsem pleť dostala z nejhoršího, používala jsem společně se Salicylovým lihem každý večer také pleťové sérum ze stejné řady. Sérum má hodně zvláštní - tekutou - konzistenci. Poté, co na pleť nanesete líh a přidáte tohle sérum budete mít pro změnu pocit, že vám obličej mrzne. Pocit ale za chvilku zmizí a sérum se vsákne. Trošku lepká, což mi ze začátku vadilo, ale když jsem viděla, jak oba tyto produkty skvěle fungují, smířila jsem se s tím.
Pupínky se mi mnohem rychleji hojily, nebyly tak zarudlé a velké. Podkožní boláky se mi (ještě za pomoci Skinorenu) na bradě povedlo vymýtit úplně. Jakmile jsem pleť dostala z toho nejhoršího, přestala jsem tyto dva produkty používat pravidelně a nyní je mám jen jako první pomoc. Lihem potírám pupínky, které se mi sem tam objeví a stejně tak občas použiji i sérum. 
Zde vidíte, jak je sérum tekuté, je to spíš taková lepkavá, gelová vodička.

Za sebe mohu oba produkty jen a jen doporučit, sedly mi skvěle a opravdu pomohly a stále v případech nouze pomáhají. Super je i jejich velmi příznivá cena. Sérum bych doporučila i v případě, že máte pleť citlivou, u lihu to raději nejprve vyzkoušejte na kousku kůže. Doporučuji si také Salicylový líh nejdříve očichat v obchodě, protože je velmi silný a věřím, že spoustě lidem bude vadit. 
V řadě Antakne nabízí Bione také pleťový krém s mentolem a tonikum.

Znáte tyto produkty? Máte nějaký osvědčený přípravek na problematickou pleť?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Sérum používám na koleji a SOS pastičku od Uriage na doma a myslím, že mi uriage zabírá rychleji. Každopádně jsem ráda, že jsem nesáhla po tom lihu, to bych asi nedala. Stačí mi skinoren, který pálí jako čert :D Ale ani sérum není špatné, na to, že je to takový alkoholový driják, tak s ním mám pozitivní zkušenost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pastu od Uriage jsem doplácala někdy v únoru a vyhovovala mi, určitě urychlovala hojení, klidně bych si ji koupila znovu, líh je fakt dryák :D ale co bych pro zbavení se pupínků neudělala, obličej mi to nesežralo a toho jsem se bála nejvíc :D

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)