SPOTŘEBOVÁNO

by - 8:00


Dneska tu pro Vás opět mám článek se spotřebovanými produkty, které se mi tu za poslední dobu nahromadily, a na které bych vám ráda napsala svůj názor. Některé se v této rubrice objevují již pravidelně, což svědčí o tom, že je mám vážně ráda, ale mám tu i pár věcí, které jsem měla jednou a nejspíš i naposledy, protože mi až zas tak nesedly. Tak se na to podíváme!

Tentokrát je to docela rozmanitá sbírka jak dekorativní, tak teda hlavně pečující kosmetiky, která se přeci jen spotřebovává trošku snáze, než dekorativka.
Začneme právě tou dekorativní kosmetikou. Probírala jsem své zásoby rtěnek a již se musela rozloučit se dvěma od Gabrielly Salvete. Stejně dopadla i rtěnka od Alverde a od MAC, kterou jsem dostala, ale vůbec mi nesedla odstínem, byla spíš jako korektor a navíc začala smrdět. Dále tu mám dva pudry - NYC mám ráda a nosila jsem ho v kabelce na úpravu přes den. Došel mi také můj nejoblíbenější transparentní pudr od NYX, který bych si ráda koupila znovu, pokud by tedy nebyl pravidelně všude vyprodaný.
Dále tu mám svoji momentálně nejoblíbenější micelární vodu od Garnier, kterou jsem si nedávno koupila v Tetě ve výhodné akci 1+1, takže zásoby jsou doplněny. Jako další jsem pak spotřebovala pleťové tonikum od značky Simple, které jsem si kupovala v Anglii. Nebylo špatné, ale hrozně smrdělo a spotřebovala jsem ho spíše z nouze. Došel mi po snad dvou letech také olej na vlasy od Garnier, který naprosto nádherně voněl.
Co se krémů na ruce týče, rozloučila jsem se s naprosto nádherně vonícím malinovým krémem od Manufaktury. Stejně tak už musel do koše Essence vánoční krém. Měla jsem ho u postele a ten zbytek, co v něm zůstal, se bohužel zkazil. Dopotřebovala jsem i svoji oblíbenou pastu na zuby od Colgate
Dále tu mám své nejoblíbenější hydratační sérum od Biodermy, které si pořídím znovu, mám již několikáté balení a ještě ho nic nepředčilo. Sprchový gel od Yves Rocher jsem dostala loni na Vánoce a byl moc příjemný a hlavně nevysušoval, což naprosto nesnáším, i tak máme dost tvrdou vodu. A asi nikoho už nepřekvapí, že jsem vypatlala další balení Rexony, těch jsem měla už opravdu hodně a pořád je to nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela. Je sice dražší, ale pravidelně bývá v akcích 1+1.
Dostáváme se ke směsce produktů na problematickou pleť. Uriage Hyseac pasta byla moc fajn na pupínky přes noc, tu bych si klidně koupila znovu, i když mi trošku vadilo, že úplně nezaschla a otírala se pak do polštáře. Zinková mast mi také částečně pomohlo, ale moje pleť si na ni velmi rychle zvykla a ten wow efekt, byl pryč. Skinoren je můj poklad, už mám doma druhé balení a rozhodně se ho jen tak nevzdám. To samé se ale netýká Uriage Hyséac krému, který mi přišel, že naprosto nic nedělá.
A jako poslední tu mám parfém od Katy Perry, který mám ráda a na konci roku jsem si koupila v Tetě v akci nové balení. Kapky do očí Visine pro unavené oči jsou nutností, pokud pracujete, stejně jako já u počítače a máte citlivější oči.

A to je pro tentokrát vše! Už tu mám opět pěknou hromádku spotřebovaných produktů, na což jsem opravdu pyšná. 

You May Also Like

1 komentářů

  1. Ani s jedním konkrétním produktem zkušenost nemám. Ale už nějakou dobu mám zálusk na krém od Biodermy.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)