CLARINS Paletka očních stínů - 02 RoseWood

by - 15:29


Konečně nám ten leden letos vypadá jako zima. Miluju když mrzne, je krásně jasno, všude sníh a k tomu modrá obloha, což teda bohužel tento týden nějak není. Hned by měl člověk lepší náladu, a že by se mi to několik posledních dnů teda sakra hodilo. V práci se totiž asi všichni zbláznili. Ale zpět k věci - v dnešním článku bych Vám ráda ukázala paletku očních stínů od Clarins. Ačkoliv se jedná o podzimní limitovanou edici z loňska a už se bohužel nedá koupit, Clarins s těmito paletkami přichází v takřka každé nové limitce a momentálně nabízí paletku pouze v jiné barevné kombinaci. Navíc stíny jsou velmi podobné i monostínům Ombre Iridescente, které mám doma dva (1, 2) a oba jsou skvělé. Tuto paletku jsem kupovala v září v rámci  Dnů Marianne.

Vždycky se mi hrozně líbila sametová pouzdra k Dior produktům, a tak jsem moc ráda, že i Clarins své paletky balí do těchto futrálků. Sice se na ně chytá prach jako blázen, ale zase chrání paletku před poškrábání a jestli něco fakt nemám ráda, tak jsou to omlácená balení.
V podzimní limitce byly k dostání tři verze paletek, já jsem sáhla po té prostřední - 02 Rosewood. Zaujala mě barevně nejvíce a jakmile jsem ji vyzkoušela, věděla jsem, že tohle jsou přesně moje barvy a zároveň takové, které doma ještě nemám.
Paletka obsahuje 4 mono stíny a má 6,9 gramu. Stíny se dají použít jak klasicky, tak také na mokro, čímž dosáhnete sytějších barev. Já preferuji klasickou aplikaci štětcem.
Samotné balení paletky se mi líbí nejen vzhledově, ale také tím, že je praktické. Uvnitř najdete velké zrcátko, balení se Vám ale vejde do dlaně, není obrovské, a proto je super na cestování. K dispozici máte také pěnový aplikátor, který já osobně nepoužívám. Barevné složení paletky je skvělé v tom, že zde máte jak světlé, tak tmavé odstíny. 
Jak už jsem zmiňovala hned v úvodu, texturou mi stíny připomínají monostíny Ombre Iridescente. Nejedná se o klasický pudrový stín, ale spíš něco mezi stlačenými pigmenty a gelovými stíny. Jak můžete vidět na okrajích paletky, tak trošku práší - nejedná se však o jemný pudrový poprašek, ale spíš sem tam větší kousky, které se v pohodě odstraní a nedělají na obličeji fleky, pokud náhodou něco odpadne při líčení.
Z paletky používám všechny stíny a v pohodě se s ní dá vytvořit jak jemné, tak výrazné líčení. Stíny se krásně nanáší i rozmazávají, přes den neopadávají a jsou intenzivní i při suché aplikaci. 
Stíny při suché aplikaci prstem
Pokud bych měla něco vytknout, tak je to lehká prášivost stínů, ale mně osobně nevadí. Jinak jsem maximálně spokojená jak s balením, tak se stíny samotnými. 
Pokud máte nějaké paletky nebo monostíny od Clarins a nejste třeba spokojení s pigmentací, zkuste je nanést prsty, nebo jiným štětcem. Tím, jak mají stíny netradiční strukturu, tak mi jejich nanášení vyhovuje nejvíce plochým štětcem od Zoevy
Máte od Clarins nějaké stíny? Jak jste s nimi spokojení?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Od této značky doma nic nemám, ale paletka se mi moc líbí. Má nádherné odstíny a taky bych určitě využila všechny barvičky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka mě zaujala svými odstíny, takové mám nejraději. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)