BIODERMA HYDRABIO Sérum

by - 8:30


Po delší době, kdy jsem si užívala konečně trošku volna, jsem tu s článkem! Těším se, že vám časem sepíšu zážitky a i nějaké fotky z mých menších výletů, které jsem během září podnikla, ale dneska to bude čistě kosmetické. Ukážu vám totiž jeden z mých svatých grálů v případě, že mi začne bláznit pleť a jsem jako sušenka. Bioderma Hydrabio sérum je můj zachránce a mám již druhé balení.

Jak možná víte, má pleť je smíšená, vždycky byla spíše mastnější, ale poslední dobou se to poměrně srovnává. Trápí mě sice pupínky, ale proti těm se snažím bojovat všemi dostupnými prostředky. Co mě však také čas od času dokáže pořádně potrápit a možná i více, jak samotné pupínky, jsou suchá místa na pleti, případně celé suché části obličeje. Nejčastěji se jedná o čelo, spánky, ale i tváře. Přeci jen, pupínek zamaskovat jde, šupinky, pnutí atd. už jde hůře. 
Používám na pleť i olejíčky, ale ne pořád. Zjistila jsem, že si vždy po nějaké době má pleť zvykne a už to prostě není to wow, co ze začátku. Takže celkově péči o pleť, na kterou jsem se teď vážně dost zaměřila, obměňuji. Co ale neměním a mám vždy po ruce, je právě toto sérum od Biodermy. Nevím, jestli bych si ho kdy sama od sebe koupila, ale je to tak dva roky zpět, co jsem ho vyhrála na FB Biodermy a měla tak možnost ho vyzkoušet. A naprosto mu propadla, takže jsem si po jeho spotřebování hned koupila další lahvičku. 
Sérum je gelové, lehoučké a krásně se po pleti roztírá. Ihned se vsákne a zanechá pleť jemnou a takovou "naducanou". Nelepí a není nijak parfemované. Pokud mě pleť pne, protože už je vážně dost suchá, zklidní ji a odstraní i ten nepříjemný pocit. Dávám na něj vždy ještě krém, který zrovna používám. Sérum je opravdu pro můj obličej zázrak. Nepoužívám ho pravidelně, spíš vždy, když cítím, že se pleť někde vysušuje, případně když používám nějakou masku, po kterém mám pocit pnutí.  
Co se týče balení, obsahuje 40 ml a jelikož vám stačí opravdu malinko, vydrží poměrně dost dlouho. Balení navíc obsahuje pumpičku, která jde odšroubovat, takže se nemusíte bát, že se nedostanete ke zbytku produktu. Cena se pohybuje okolo 500 Kč, ale Bioderma má vždy spoustu akcí, takže se vyplatí si na nějakou počkat. 

Trápí vás také suchá pleť/suchá místa? A co vám funguje nejlépe? Ještě se mi osvědčil Havlíkův přírodní zázrak, ale ten je spíš první pomoc na popraskané rty, či vyloženě vysušená malá místa na obličeji/těle. 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Taky mi poslední dobou blázní pleť a tvoří se mi suchá místa, proto po séru určitě kouknu. Díky za tip.

    Radu

    OdpovědětVymazat
  2. Sérum jsem neměla, ale měla jsem krém a ten byl fakt výborný, používala jsem ho hlavně jako podklad pod makeup :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)