Mé oblíbené doplňky

by - 8:30


Víkend utekl jako voda a já mám pocit, že jsem si teda neodpočinula ani trošku. V sobotu jsem uvařila a pak strávila zbytek dne se synovcem u bratra doma, takže u nás doma jsem nestihla udělat nic a v neděli jsem se to snažila dohnat, takže jsem dneska utahaná víc jak v pátek. Ale co už, ty miminka mají nějaký kouzelný dar napumpovat vás pozitivní energií jen když se na ně podíváte, takže musím v týdnu jít zase dobít baterky. Dneska jsem si pro vás připravila článek o mých nejoblíbenějších doplňcích. V podstatě to jsou věci, které nosím denně do práce a sundávám je jen o víkendech. Nejsem moc na módní výstřelky, ale spíš na klasiku a jak za chvilku uvidíte, nejraději mám stříbrnou/bílé zlato.

Hodně dlouho jsem hodinky nenosila, vlastně skoro celý druhý stupeň a střední školu. Na vysoké jsem nosila takové ty klasické, obyčejné se silikonovým páskem, ale čím jsem byl starší, tím víc jsem toužila po "dospěláckých" a jedněch pořádných hodinkách. Akorát bylo dilema vybrat ty správné. 
Loni jsem si jako odměnu za státnice nakonec pořídila Festina hodinky s kamínky ve stříbrné barvě. Ačkoliv si občas něco zlatého vezmu, tak je to spíš bižuterie a mnohem raději mám stříbro či bílé zlato. Kupovala jsem je přímo v prodejně Festina v Palladium a za chvilku jim už bude rok. Jsem s nimi moc spokojená a líbí se mi, že se hodí ke všemu (teda alespoň mně).
Co se náramků týče, v týdnu nosím většinou pouze jeden a to svůj Pandora náramek. Ano, patřím to "klubu" Panďoráků, ovšem já ten svůj náramek mám už třetím rokem a jak můžete vidět, rozhodně nemám překorálkováno. 
Korálky si sama nekupuji, všechno jsou to dárky a jelikož jsem docela sentimentální člověk, každý pro mě má nějaký význam či něco symbolizuje.  
Loni, taky jako odměnu za státnice, jsem si pořídila i dvojitý kožený náramek, na kterém ale mám jen jeden korálek a víc jich tam ani neplánuji. Líbí se mi jen tak, přijde mi trošku sportovnější a nosím ho většinou na levé ruce s hodinkami. 
Tenhle náramek s motýlky jsem dostala od přítele tuším že k Valentýnu a je ze Zootu. Je úplně jednoduchý, ale hrozně se mi líbí a střídám ho s Pandorou, když vím, že budu potřebovat v práci volné ruce a nechce se mi zbytečně nandávat a sundávat Pandora.  
Co se prstýnků týče, tak na ty jsem nikdy moc nebyla a docela mi trvá, než si na nějaký zvyku. Nosím pravidelně jen jeden a to tento z bílého zlata se zirkony.  
Dostala jsem ho od mamky na památku za Ing. státnice a kupovaly jsme ho v Klenotech Aurum.  
Náušnice jsem jako menší nosila "na stálo" z klasického žlutého zlata. Ale chtěla jsem náušnice střídat a navíc mi to žluté zlato nic moc neříká, ačkoliv nějaké věci doma mám, většinou jako dárky. Teď náušnice nosím nejčastěji když mám vyčesané vlasy. 
Doma mám spoustu klasických náušnic ala bižuterie, ale mám i dva páry těch "lepších" a tohle je jeden z nich. Vážky s kamínky jsem dostala od bratra se švagrovou k 25. narozeninám a jsou také z Klenotů Aurum
A druhý pár jsou Swarovski náušnice s kamínky ve tvaru korunky, které jsem dostala loni od přítele k Vánocům.  
Tyhle "pecičky" mám asi nejraději a ačkoliv vypadají na první pohled obyčejně, tak jsou krásně do detailu propracované a na uších vypadají pěkně. A nosí štěstí, provázely mě zkouškami v posledním semestru a státnicovala jsem s nimi. 
Jinak mám doma spoustu další bižuterie, různých náramků, prstýnků, náušnic i náhrdelníků, které ale nenosím zase tak často, spíš o víkendech nebo hlavně podle typu oblečení. Ty, po kterých sahám trošku častěji mám na komodě na stojánku, který byl původně určený na servírování sýrů, ale já si ho zabavila a slouží dobře.
Zbytek mám potom schovaný ve skříni z IKEA, která má praktický šuplík s rozdělovačem právě třeba na doplňky či cokoliv jiného, co se vám tam vejde. Nejvíc náhrdelníků mám z Ebay či z různých výprodejů v obchodech, nerada za ně platím vysoké částky.

Co vy a doplňky? Taky máte pár lepších kousků, které nosíte nejčastěji? 

You May Also Like

2 komentářů

  1. Teda! Ty máš tak nádherné šperky!!! Jeden krásnější než druhý :) Opravdu. Nedokážu říct, který se mi líbí víc. Jsi šťastlivka :) A podle získaných titulů i evidentně moc šikovná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář! :-) ale věř, že ani šperky a ani tituly z tebe šťastlivce neudělají, ne nějak dlouhodobě :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)