HAVLÍKOVA PŘÍRODNÍ APOTÉKA - Krásná slečna

by - 8:30



Zdá se, že pořádně horké, letní dny konečně dorazily, dneska je tam vážně na padnutí a ve městě se teda fungovat moc nedá. V dnešním článku bych vám ráda ukázala další kousek od Havlíkovy přírodní apotéky, kterou jsem si v posledním půl roce opravdu hodně oblíbila a soudě podle množících se recenzí atd. asi nejsem jediná. Ačkoliv mi již nějakou dobu není náct, problematický pleť mě stále trápí. Nemám vyloženě akné (ťuk ťuk), ale i tak bych už ráda konečně dospěla do té fáze, kdy můj obličej v některých částech měsíce nebude vypadat jak po neštovicích. Stále zkouším různé produkty a po tom, co mi sedla Havlíkova ranní bio maska a já díky vzorečku měla možnost vyzkoušet krém "Krásná slečna" jsem investovala do velkého balení. Momentálně už jsem skoro na konci tubičky, takže nadešel správný čas sepsat recenzi. Společně s "Krásnou slečnou" jsem si pořídila i "BIO Český krém", ale o tom až v dalším článku.

Pěkný obal kosmetiky umím ocenit a obaly krémů od Havlíka se mi vážně moc líbí. Navíc jsou také praktické, protože jsou lehké a tuba není nijak extra pevná jako u Biodermy, takže tady není problém vymáčknout krém do poslední kapičky i bez stříhání balení.
Havlík nabízí vzorky a různé velikosti krémů, takže pokud nejprve chcete vyzkoušet, jestli vám budou vyhovovat, určitě si o vzoreček poproste. Já jsem krém měla vyzkoušený, takže jsem vzala rovnou největší balení, tedy 50 ml.
Halívkovy krémy jsou podle přírodních receptur a naprosto božsky voní. Pokud nemáte rádi bylinky, tak to nebude nic pro vás, ale já, když si večer krémem namažu obličej cítím úplně takový uklidňující pocit, něco jako ty malé levandulové antistresové polštářky.
Konkrétně tento krém je určený spíše na mladší pleť, problematickou s rozšířenými póry, mastnou až aknózní. 
Co se mi na krému velmi líbí je jeho konzistence. Ona je to totiž spíše mast. Není však hutná, skvěle se rozetře a stačí ho troška, asi jako kulička hrášku. Na pleti se vsakuje o něco déle, opravdu se chová spíše jako mast, ale jakmile ho pořádně rozmažete, což jde velmi snadno a vsákne se, budete mít na pleti skvělý osvěžený a hydratovaný pocit. Bála jsem se, že stejně jako u většiny krémů na problematickou pleť, by mě mohl vysušovat, ale kdepak. 
Zde celé složení.
Krém je možné používat ráno i večer, já ho používám večer, pod make-up mě osobně příliš nesedí, žmolkuje se mi, ale zkoušela jsem na něj pouze Double Wear, tak možná s jiným make-upem by se choval lépe.
Co se samotných účinků týče, tak musím říct, že vyloženě pupínků mě nezbavil, pleť se mi v tomto ohledu chová stále stejně tvrdohlavě a tak týden v měsíci bych raději nevylezla z domu. Ale čeho jsem si všimla je fakt, že se mi méně mastí. Stále je mastnější a nedá se nazvat normální, ale ta změna tam vidět je. 

Když to shrnu, krém mi vyhovuje jak svoji konzistencí a vůní, tak také tím, jak se mi na pleti chová a jak s ní reaguje. Trošku jsem se bála při zkoušení produktů od Havlíka, jestli mi to nebude na obličeji dělat neplechu, ale opak je pravdou. Za sebe ho tak mohu doporučit, akorát bych od něj nečekala zase zázraky v podobně vyzmizíkování pupínků. Je to prostě velmi příjemný a hydratační krém na problematickou pleť, který si ráda koupím znovu.

Momentálně používám krom BIO Českého krému ještě Hroznový olej a Bylinnou osvěžující vodu, ta je pro mě teď nutnost, protože ačkoliv jsou klimatizace fajn, tak můj obličej pak vypadá jak zarudlá sušenka.

Krém v 50 ml verzi stojí 373 Kč. Ráda do něj ale tuto částku investuji znovu.

Co vy a Havlík, už vás taky pohltil? 

You May Also Like

1 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)