CATRICE Blush Trio - 030 Rock'n'Rose

by - 13:04


Konečně pátek! Dneska nadešel ten pravý čas ukázat vám konečně podrobněji trio tvářenek od Catrice, které jsem v březnu vyhrála na Instagramu. Trio patří k novinkám v sortimentu Catrice a pokud se nepletu, dá se sehnat minimálně ve dvou barevných provedeních. Jsem moc ráda, že jsem vyhrála zrovna toto v odstínu 030 Rock'n'Rose, protože jsou to přesně barvy, které používám a sedí tak nějak ke všemu. A jaké tvářenky jsou? Tak na to se teď mrkneme.

Kosmetiku Catrice mám ráda, rozhodně si u nich vyberu více věcí než u Essence a třeba na jejich tekutý korektor nedám dopustit (soudě podle toho, jak je všude pořád vybrakovaný asi nejsem jediná). Tvářenky jsem však žádné nezkoušela, a tak jsem byla ráda, že díky výhře budu moci nějakou vyzkoušet.
Co se obalu týče, je to typický průhledný plast, který Catrice používá. Ač na ty "obyčejné" obaly moc nejsem, ty od Catrice se mi líbí, protože nevypadají až zas tolik lacině. A navíc jsou funkční, Alespoň ty, které mám doma a i tento vypadají, že vydrží více, než pár otevření a zavření a nebála bych se s triem ani cestovat.
Trio se skládá ze dvou třpytivějších a jedné spíše matné barvy (uprostřed). Líbí se mi, že se barvy od sebe liší nejen v balení, ale i na tvářích, což občas bývá docela problém. Nejsvětlejší tvářenka se dá použít asi spíš jako rozjasňovač a má i o něco horší konzistenci, než její dvě ségry.
Když to vezmu popořadě, tak první barva zleva patří k těm třpytivějším a je to jemná růžová šmrncnutá trošku do broskvova. Na  tvářích se mi moc líbí a přijde mi ze všech tří taková nejvíc univerzální. Má také dle mého nejlepší strukturu.
Prostřední barva je matná, sytější růžová. Samostatně ji moc nemusím, takže většinou štětcem smíchám tento a první odstín dohromady, pak se mi líbí.
No a poslední barvička je nejsvětlejší a asi i nejhorší, co se konzistence/struktury týče, přesto je stále použitelná a velmi pěkná jako rozjasňovač.
Všechny tři odstíny trošku práší, ale i tak se s nimi dá velmi dobře pracovat a nalíčit jak jemně, tak i výrazněji, ale stále nositelně. 
Já jsem moc spokojená a pokud sháníte levnou tvářenku v drogerii, tak po tomto triu klidně sáhněte, dostanete ne jeden, ale hned tři pěkné a nositelné odstíny. Jak už jsem říkala, trošku více práší a nejsvětlejší stín je maličko sušší než ostatní, přesto patří rozhodně k těm použitelným. Navíc ten první odstín zleva je fakt krásný.
Cenu přesně nevím, ale myslím, že je to něco okolo 120 Kč. 

Co vy a Catrice tvářenky, máte nějakou?

You May Also Like

1 komentářů

  1. Kouknu na to :) Od Catrice mám tvářenky ráda, takže trio tvářenek je určitě super volba.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)