COLOURPOP Lippie Stix - TOPANGA

by - 11:15


Před nějakou dobou jsem vám ukazovala slavné ColourPop stíny, které mám z USA, protože do ČR bohužel neposílají, ale na některých eshopech je i tak seženete, ovšem s přirážkou. S poslední objednávkou jsem si mimo stínů koupila i Lippie Stix, což je vlastně rtěnka v tužce. ColourPop má několik variant a nepřeberné množství barev těchto tužek. Já jsem zvolila odstín Topanga a verzi, která je označená jako "satin" - řekla bych, že je to něco mezi matnou a klasickou rtěnkou. No a jak jsem s ní spokojená?

Tuhle tyčinku na rty koupíte v USA za celých 5 dolarů a rozhodně neprohloupíte, protože jsou skvělé. Obal je typický pro ColourPop a líbí se mi. Rovněž se i líbí, že tyčinka je tenká a tím pádem super i do psaníček a podobně.
Jak už jsem se zmiňovala, k dostání je hned několik verzí od krémových po lesklé či matné. Odstín Topanga, který jsem si vybrala já, spadá do kategorie satin.
Vzhledem k tomu, kolik barev a verzí ColourPop nabízí, docela dost jsem googlila a rozhodovala se, jakou že si mám vybrat barvu. Zvolila jsem nakonec decentnější odstín, i když seženete i pořádně bláznivé barvičky, ale ty bych neunosila.
Tyčinka je vysouvací a balení pevné, dobře drží a vnitřek pasuje do tubičky, neviklá se.
Samotná plocha rtěnky má, alespoň pro mé rty ideální velikost. Nejsem úplně přeborník v aplikaci výraznějších rtěnek, které chtějí trošku přesnosti, protože každé přetažení je nemilosrdně vidět, takže mi vyhovují spíše drobnější rtěnky a ty klasické aplikuji většinou pomocí štětečku.
A jaká je samotná rtěnka? "Satin" dobře vystihuje konzistenci rtěnky. Je nádherně krémová a mimořádně pigmentovaná. Velmi příjemná na rtech, opravdu jako saténové pohlazení, nevysušuje a nerozpíjí se. Připomíná mi spíše dlouhodržící rtěnky. Líbí se mi, že není matná, ale má velmi přirozený a jemný lesk.
Odstín se mi velmi líbí, protože je jen o něco tmavší, než mé rty. Cítím z něj jaro a léto a pro mě je to super odstín do slunečných dnů. 
V podstatě téhle tyčince nemám co vytknout a jen lituji, že se nedá sehnat o něco snáze, protože bych ráda vyzkoušela i další verze a barvy. Za 5 dolarů je to opravdu poklad, skvěle pigmentovaný s dobrou výdrží, ze rtů mizí tak nějak stejnoměrně, neflekatí, necuckovatí. Určitě vyzkoušejte, pokud budete mít tu možnost.

Znáte Lippie Stix?

You May Also Like

1 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)