NÁKUPY: Prosinec 2015

by - 9:00


Vítám vás u prvních nákupů v roce 2016! A začínáme pěkně zvolna. V prosinci jsem totiž vlastně ani nic kupovat nechtěla. Nákupy jsem si schovávala buď na Londýn, nebo jsem si napsala Ježíškovi, takže jsem čekala, že vlastně nebudu mít o čem psát. Ale jak to tak bývá, tak mi začalo všechno docházet, takže jsem přeci jen něco koupit musela a jako bonus mi konečně dorazila zásilka z USA s ColourPop. Tak se na to podíváme, co říkáte?
Tak tady jsou mé prosincové nákupy. Vzhledem k tomu, jak hnusné a zatažené počasí venku bylo, jsem nevydržela čekat a masku od Freemana jsem vyzkoušela ještě dřív, než jsem ji stihla nafotit. 
V DM jsem narazila na balzám Neutrogena v akci a vzhledem k tomu, že jsem ho loni dostala a byl snad nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela, jsem si ho koupila znovu. Určitě ho můžu doporučit, stejně tak jako tělové mléka a krémy na ruce od Neutrogeny.
Lak na vlasy mi došel, takže jsem si znovu koupila Taft od Schwarzkopf, který používám už tak dva roky v kuse. Tento červený nejlíp voní. A došel mi taky čistič na štětce. Ebelin je opravdu nej, co jsem zatím vyzkoušela, mám už druhé balení. Štětce sice peru minimálně jednou týdně, ale občas je potřeba je vyčistit častěji a nebo spěchám a štětce by nestihly uschnout. 
Krémy mi zásadně dochází minimálně ve dvou a tentokrát tomu bylo stejně. Noční krém Loreal Triple Active jste tu viděli už asi milionkrát, protože poslední snad už dva roky nepoužívám nic jiného. Došel mi spolu s ním i oční krém od Ryoru, ale bohužel jsem byla jen na rychlo v DM, kde Ryor nemají, takže jsem si koupila na zkoušku také od Loreal Triple Active a uvidíme, jaký bude. 
A když jsem si šla pro ty krémy, padla mi do oka maska od Freeman, kterou jsem chtěla vyzkoušet. Nejraději si prvně kupuji tyto malé pytlíčky na zkoušku a až potom velké balení, kdyby mi náhodou maska neseděla. Zatím jsem ji zkoušela jednou a vypadá slibně, obsahuje i malé částečky, které při smývání působí zároveň jako peeling, takže pleť je po ní krásně jemná. 
No a balíček z USA mi dorazil snad po třech měsících, ale hlavně, že dorazil! ColourPop stíny, které jsem si koupila v první várce, jste už na blogu viděli. Tentokrát jsem si objednala tři další a jednu tyčinku na rty. Recenze s fotkami určitě zase budou, pokud mě sledujete na Instagramu, tak jste už něco málo mohli vidět. 

No a to je všechno! Kupovali jste si v prosinci něco, nebo jste to nechali na Ježíškovi?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ty colourpop bych i ja rada vyzkousela. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta pigmentace je skvělá, aplikace trošku záludnější, ale chce to cvik :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)