Make-up do posilovny?

by - 9:00


Už je to taková tradice (která se asi jen tak nezmění), že v lednu bývají narvané posilovny a všichni se snaží zbavit se vánočních kil a splnit si předsevzetí, že letos už fakt budou cvičit, zhubnou atd. My teď přes přítelovo zkouškové cvičíme doma (snažím se...), ale už se těším na únorový návrat do posilky. A s tím tak trošku souvisí dnešní článek. Asi víte, že mě trápí poslední dobou problematičtější pleť a o mých pandích kruzích pod očima jste už nejspíš také slyšeli. Nerada cvičím s "full make-up face", poměrně dost se potím v obličeji a fakt to nemám ráda. Zároveň ale tak nějak, pro svůj dobrý pocit, jsem ráda alespoň trošku upravená. Do posilovny tak používám jen naprosté minimum make-upu pro to, abych se cítila dobře. Jak jste na tom vy? Pokud vás zajímá, co používám (a co vím, že vydrží i ten největší posilkový nářez), tak nezapomeňte pokračovat ve čtení článku.

Při pohledu na tuhle fotku si asi říkáte, že to moc na "minimum make-upu" nevypadá. Ale nebojte, nepatlám na sebe všechno najednou. Tohle jsou jen pohromadě produkty, které mi vyhovují a které různě kombinuji a střídám. 
Bioderma Atoderm 
Vždycky si pleť očistím/odlíčím a namažu krémem. Přestože se mi pleť mastí, má také tendenci k tomu se vysušovat a potom ji mám zarudlou, popraskanou a podrážděnou. Krém tedy rozhodně nevynechávám nikdy. Navíc na něm veškeré líčení vypadá lépe. 
Podle toho, v jakém stavu má pleť je, používám buď lokálně Clinique Beyond Perfecting make-up, který vydrží a pěkně kryje, nebo pouze korektor od Estée Lauder Double Wear. Oba produkty používám pouze na místa, kde mám pupínky a pod oči. Zapracovávám je pomocí beauty blenderu, tak vypadají co nejpřirozeněji a nedělají zbytečné nánosy.
Celý obličej lehce přepudruji. Zaprvé mi tak korektor lépe drží a hlavně má pleť vypadá mnohem lépe, když je alespoň lehce zmatněná. Tento sypký pudr od Dermacolu je transparentní a velmi lehký, takže vypadá přirozeně. 
Většinou si také lehce pročešu obočí mým oblíbeným gelem od Alverde. Obočí dělá s obličejem hrozně moc. Na spodní linku jen lehce, hlavně od vnějšího koutku do poloviny oka, používám Sephora hnědou linku pro zvýraznění oka. Tato tužka drží jak blázen, takže se nemusím bát, že po cvičení budu jako panda.
No a co se řasenky týče, tak tu používám vždy, připadám si s ní prostě více jako člověk :-). Nejvíce se mi osvědčily Estée Lauder Double Wear Zero Smudge řasenka, která vydrží opravdu všechno, a z těch levnějších potom Senza řasenka od Moje kosmetika, která má skvělý kartáček, dělá pěkné řasy a vydrží také hodně. 
No a takhle nějak vypadám. Lepší fotku bohužel nemám, tahle je pořízená před běháním. 

A co vy, jak jste na tom?

You May Also Like

7 komentářů

  1. Mě teda vždycky veškerý makeup steče :( :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já věřím, že Double Wear by to se mnou dal, už jsem se s nám párkrát pořádně zapotila, ale ten pocit, že něco na sobě máš, větší vrstvu a přes to se potíš, nene to nemám ráda :D

      Vymazat
  2. Make-up Clinique mě zaujal, ráda bych si ho pořídila :)

    Benefit They're Real!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek, no já se popravdě na sport nemaluji neboť jak bych spotila s make upem na obličeji, udělalo by se mi akné. Maximálně jenom řasenku a když mám na obličeji nedokonalosti snažím se je odstranit alespoň korektorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, to máme dost podobně, taky se snažím používat maximálně ten korektor a lehce přejet tím sypkým pudrem střed obličeje, s klasickým make-upem bych si taky moc nepomohla s pupínkama :/

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)