MAC EyeShadow - Amber Lights

by - 9:00


Jak se zdá, babí léto k nám zavítalo i na začátku listopadu, a tak si můžeme užít ještě pár krásných a slunečných, podzimních dní. Dnešní článek bude s počasím tak trošku ladit. Ukážu vám totiž oční stíny od M.A.C v nádherném odstínu Amber Lights. Je to vůbec můj první produkt od této značky a dalo mi vážně zabrat vybírání jednoho odstínu. Jestli jsem se svým výběrem spokojená, a jak se mi stíny od této populární značky líbí, se dozvíte v článku.
M.A.C jsem chtěla vyzkoušet už zatraceně dlouho. Ale bohužel, stejně jako spousta dalších obchodů, ani tento v Brně nemáme, a tak jsem si musela počkat na nějaký výlet do Prahy. O prázdninách jsem se tam konečně dostala a nakonec si pořídila pouze jeden stín. Původně jsem chtěla ještě korektor Pro-LongWear, ale to balení mi pořád nějak nesedí, tak uvidíme, jestli si ho někdy ještě někdy v budoucnu pořídím. 
Vybrat si v nepřeberném množství barev jednu, je opravdu tvrdý oříšek, ale naštěstí jsem dopředu věděla, jaký odstín bych chtěla. Sháněla jsem bronzovo-zlatý, teplý a ten se mi také povedlo najít. Volba padla na Amber Lights
Co se balení stínů týče, je klasické, typické pro M.A.C, funkční a líbí se mi. Sice na černém je vidět veškerý bordel, ale to už je tak nějak úděl těch elegantních obalů. Důležitý je ale obsah a s tím jsem spokojená. 
Stíny mají 1,5 gramu a jsou velmi příjemné. Lehce práší, jsou pudrové, ale mají až krémovou strukturu, takže se velmi dobře nabírají. Pigmentace je také skvělá, stejně jako výdrž. Během dne neopadávají, drží a neztrácí na intenzitě (používám však vždy primer). 
Samotná barva je opravdu krásná a nosila jsem ji jak v létě, tak ji teď také často líčím na podzim. Nejčastěji ji kombinuji se zlatou, nebo tmavě hnědou. S černou linkou vypadá také moc pěkně. Pokud ale nejste na teplé odstíny, tohle nebude nic pro vás. 
Já jsem rozhodně spokojená. Nevýhodu vidím v ceně, ale s tím se tak nějak u M.A.C a podobných značek počítá. Lehce práší, ale to je opravdu zanedbatelné, jinak jim nemám co vytknout. Uvidíme, jak dlouho vydrží obal funkční, občas mám pocit, že se víčko při otevírání lehce viklá. 

Suma sumárum, pokud máte na to, pořídit si dražší kosmetiku a rádi zkoušíte nové věci, určitě můžu stíny od M.A.C doporučit, stejně jako nejedna zahraniční youtuberka. Jejich cena se však pohybuje okolo 500 Kč a za tu cenu můžete mít například dvě Sleek paletky, které také rozhodně nejsou špatné.

Znáte M.A.C? A zkoušeli jste něco od této značky?

You May Also Like

10 komentářů

  1. MAC má super oční stíny, sama vlastním čtyři kousky. Mají i skvělé štětce, škoda že není obchod v Brně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda jo, bych si tam pěkně všechno osahala v klidu a vyzkoušela, láká mě tam spousta věcí, ale nerada nakupuji kosmetiku přes net :(

      Vymazat
  2. Pěkný odstín, já od Macu chci zkusit makeup :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Mac mě láká ale ty peníze jsou pro mě celkem dost. Nic ještě nemám ale nejvíce mě lákají štětce a nějaký ten make up nebo rtěnka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rtěnky, to je jak ráj, vybrat si tam je hodně těžký úkol :)

      Vymazat
  4. Krásný odstín, MAC mám ráda, v Praze jich je naštěstí hoooodně :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten odstin je nadherny! Pekna pigmentace.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)