Zázrak jménem SUDOCREM

by - 13:07



Dneska jsem si našla chvilku, abych vám sepsala článek o jednom malém a zázračném kelímku, který mě neustále překvapuje. O tom, jak se mi zhoršila pleť po vysazení antikoncepce a co mi na ni aktuálně pomohlo, jsem vám už psala v jednom z minulých článků. Dneska bych se ráda věnovala jednomu konkrétnímu pomocníkovi - sudocrem. Slyšela jsem o něm dost, ale nikdy jsem neměla pupínky tolik, aby mi nepomohl nějaký lokální roll-on, a to mi stačilo. Od prosince se to ale docela podstatně změnilo a já hledala pomoc kde se dalo. Nakonec jsem si zkusila pořídit i vychvalovaný sudocrem, že to teda zkusím a nestačila jsem zírat.
Sudocrem seženete v lékárnách i v drogeriích, naposledy jsem ho viděla v Tetě. Prodávají se různé velikosti, já jsem si vzala na zkoušku tu menší. Primárně se jedná o takovou bílou pastu, které je určená na podrážděnou, začervenalou či ekzémem a akné postiženou pokožku. V podstatě má ale univerzální využití. 
Původně jsem si říkala, že toho v kelímku teda moc není, ale jakmile zjistíte, jakou má Sudocrem strukturu, tak vám bude jasné, že vydrží dost dlouho. Jak už jsem říkala, jedná se o bílou pastu, která mi připomíná Barbus (vy, co máte dědečky, kteří jsou věrní "starým, dobrým věcem na holení", tak možná znáte, dokonce to tak i nějak podobně voní). Pasta je poměrně dost mastná, takže já ji používám pouze na noc. Pleť standardně vyčistím a namažu, nechám pleťový krém vsáknout a potom naťupkám větším vrstvu Sudocremu na postižená místa (většinou na tváře a čelo). Přítel si ze mě dělá srandu, vypadám totiž s šedým obličejem dost mrtvolně :-)
Sudocrem se postupně vsákne a tam, kde jste večer měli zarudlou, oteklou a nepěknou pleť s pupínky, je ráno zklidněná a výrazně lépe vypadající. Mnohem rychleji se vyhojí pupínky a zmizí takové ty nekonečné červené bouličky. Dost často ráno vstanu a nevěřím svým očím, i když ho používám už dobré tři měsíce, stále funguje stejně a stále je to pro mě takový malý zázrak (zinková mast mi třeba fungovala vždycky jednou či dvakrát a pak jsem jí musela dát zase na měsíc pauzu, protože už nedělala s pletí nic).

Tyto obrázky už jsem ukazovala v článku s tím, jak se starám o problematickou pleť. V prosinci jsem měla obličej opravdu samou velkou, červenou bouličku. Po změně péče a používání Sudocremu se nejen pupínky výrazně omezily (teda stále jednou za měsíc je to horší, ale to jsou prostě hormony...), ale také už se mi nedělají ty dlouhodobé a velké, červené hrudky, spíše klasické pupínky. 
Menší balení Sudocremu mě vyšlo na 99 Kč a prakticky neubývá, takže vydrží dlouho. Doporučuji ho vyzkoušet všem, které také trápí problematická pleť. Sice na každého funguje něco jiného, ale tohle je pro mě opravdu zázrak. Nemám co vytknout, jediné, co by někomu mohlo být nepříjemné, je taková divná vůně, ale není zase nijak výrazná, zvykla jsem si na ni.  

You May Also Like

3 komentářů

  1. My ho měli doma, ale mně třeba vůbec nepomáhal..

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně zase právě moc nefunguje ta zinková mást, na kterou jsem slyšela dost chvály, každý prostě reaguje na něco jiného, chce to hledat :-)

      Vymazat
  2. Mne pomáha veľmi pri hojení jaziev po akné, ak si ho nanesiem na vytlačenú vyrážku tak mi to miesto pekne zahojí a neostane mi nepekný fľak čiže jazva, na vyrážky samotné u mňa sudocrem nefunguje až tak ako by som čakala, na to je lepší Essence SOS Spot Killer, ale ten zvykne občas zaschnúť.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)