OBLÍBENÉ: březen 2015

by - 9:00



Své "chudé" březnové nákupy už jsem vám ukazovala a dneska se podíváme na to, co jsem si v březnu oblíbila. Není toho moc, ale rozhodně to bude více kosmetické, než ty nákupy. Hrozně ráda bych si více s make-upem ráno vyhrála a zkoušela nové věci, ale nějak na to nemám sílu ani náladu, takže sahám po osvědčených klasikách, které vím, že mě nezklamou a urychlí mi proces proměny v člověka :-).
Ještě že se venku blíží to jaro a zlepšuje mi náladu, dokonce se odráží i v mých oblíbencích. Jak už jsem říkala, není jich moc, ale ne každý měsíc se zadaří, že jo...:-)
S přicházejícím jarem se ze mě stává sušenka a to jak po těle, kde mě zachraňuje tohle tělové mléko od Neutrogeny, u kterého naprosto miluju hlavně tu pumpičku, tak i co se týče rtů. Ty mi opravdu blázní, jsou často takové napuchlé a loupou se mi. Záchranou je jakýkoliv balzám, ale opravdu mi vždycky pomůže Carmex. 
Co se make-upu týče, nic nového jsem neobjevila a používala jsem své stálice. Estée Lauder Double Wear prozatím nic nepředstihlo a děsím se, že mi už pomalu, ale jistě dochází. Nicméně v březnu jsem pokaždé, když jsem se líčila, používala paletku od Too Faced Chocolate bar. Nekecám, fakt pokaždé, zamilovala jsem si ji a prozatím je to prostě jednička.
V brzké době na Chocolate bar čekejte samostatnou recenzi, paletka obsahuje přesně ty "mé" barvy a je to snad první paletka, kde používám fakt všechny stíny. A dalším oblíbencem je potom duo paletek od Estée Lauder v krásných jarních barvách, asi proto jsem po nich sahala tak často a buď jsem je míchala nebo používala samostatně. 
Dále jsem jako bázi pod oční stíny používala Primer Potion od Urban Decay. V Naked 3 byly vzorečky 4 primerů a já zatím nedopoužívala ani jeden. Vypadají jako malinký pytlíček se vzorkem, ale někdy si říkám, že jsou fakt bezedný. 

Na rty, když mi to jejich stav dovolil, jsem dosta často používala nádhernu rtěnku od NARS v odstínu Natalie, která pro mě představuje jaro jako vyšité. A když jsem měla rty trošku horší, používala jsem Lip Perfector od Clarins, který jsem si hodně oblíbila a nosím ho teď s sebou v kabelce pořád.

No a to je všechno! Co jste si v březnu oblíbili vy? 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)