9. 2. 2015

TAG: 30 beauty questions

Ahojky!

Nedávno jsem byla označená u Verči v TAGu "30 Beauty Questions" a jsem za to moc ráda, protože jsem si tento TAG moc ráda četla i u ostatních. Verči moc děkuji a dneska jsem si pro vás připravila svoji verzi. Budu moc ráda, když mi do komentářů dáte odkaz, pokud se jej rozhodnete také sepsat. Tak jdeme na to!




  • Vzpomínáš si na svůj první kosmetický produkt?
Jako první jen mou kosmetikou byly balzámy na rty Labello nebo Astrid a z té "dekorativní" kosmetiky jsem pak asi ve třetí třídě dostala k Vánocům od mamky balíček s ovocným kuličkovým leskem a třpytkama v tyčince ala balzám. Nosit jsem je mohla pak jen do divadla nebo na ty lepší příležitosti, ale i tak jsem z toho byla na větvi :-) No a pak jsem začínala s Avonem od sousedky.

  • Specifikuj perfektní řasenku. Už jsi takovou našla?
Perfektní řasenka by mi měla řasy hlavně natočit a zahustit. Nemám až tak problém s délkou jako s tím, že mi řasy rovně trčí, proto preferuji natočení a zahuštění, které řasy zvýrazní. A neměla by mi dělat přes den šmouhy ani se drolit. Řekla bych, že řasenka je jeden z produktů, které budu donekonečna hledat a zkoušet, ale zatím mi nejvíc vyhovuje Estée Lauder Double Wear a Loreal Volume Million Lashes.
  • Jaké krytí preferuješ u makeupu?
Obecně mám ráda, když make-up nevypadá jako maska, ale spíše přirozeněji. Momentálně mě ale trápí poměrně problematická pleť, a tak preferuji větší krytí. Pokud má pleť neblázní, vystačím si se sjednocením a své pandí kruhy pod očima zakryju korektorem. 
  • Oblíbená High-End značka?
Zamilovala jsem si NARS a Estée Lauder. Ráda mám i Benefit a YSL rtěnky. 


  • Jakou kosmetickou značku jsi vždycky chtěla vyzkoušet, ale stále jsi se k ní nedostala?
Dior, Tarte a M.A.C. Hlavně ten M.A.C. bych moc ráda vyzkoušela, až se konečně dostanu do Prahy.
  • Oblíbená značka z drogerie?
Z drogerie mám ráda Rimmel, Loreal a Maybelline.
  • Nosíš umělé řasy?
Nenosím. Párkrát jsem si je zkoušela nasadit a vypadalo to hodně vtipně. 
  • Je nějaký druh kosmetiky, bez kterého nevyjdeš ven z domova?
Né, že bych nevyšla, ale rozhodně se necítím ani trošku dobře bez korektoru. Vy, co mě sledujete delší dobu víte, že mám opravdu hodně viditelné kruhy pod očima, díky kterým vypadám nemocně, unaveně a prostě mám z toho tak trochu komplex už od mala. Takže trocha korektoru dokáže s mým sebevědomím zázraky.
  • Jakého produktu si nejvíce ceníš a opatruješ ho jako mimino? / volně přeloženo /
Budou to asi takové ty draží a krásně vypadající kousky, jako například YSL rtěnka. Na podobné produkty mi někdy stačí se jen koukat a hned mám lepší den :-)
  • Jak často nakupuješ kosmetiku? Líbí se ti nakupovat makeup po jednom nebo jít na nákup jen jednou za čas a nakoupit produktů víc?
Od určité doby jsem spíše na kvalitu než kvantitu. V drogerii nakupuji už spíše sporadicky a většinou chodím omrknout novinky nebo doplnit stálice. Parfumerie, to je něco jiného, ale tam se snažím nakupovat s rozmyslet, v různých akcích a spíše po jednom, abych si produkty více užila.
  • Máš "kosmetický rozpočet" nebo utrácíš, jak se ti zachce?
Rozpočet nemám, ale když si koupím něco dražšího, snažím se, abych to pak už nepřeháněla. Někdy se to tak sejde, když jsou narozeniny a podobně, ale snažím se držet to tak nějak na uzdě.
  • Používáš při nákupu kosmetiky kupóny, slevy a věrnostní karty? Ovlivňují tě různé akce k nákupu kosmetiky, kterou vlastně nepotřebuješ?
V Sephoře nenakupuji jinak než s minimálně 15 % slevou, stejně tak mám ráda věrnostní karty a různé slevové kuponky jako třeba Rossmann nebo z DM. Akce mě ovlivňují, ale spíše v tom, že jdu akci omrknout a až na místě se rozhodnu, jestli to opravdu potřebuji, využiji a chci. Snažím se nenakupovat bez rozmyslu jen proto, že je to výhodnější.
  • Jaký typ kosmetiky asi nakupuješ nejčastěji?
Poslední dobou to budou pravděpodobně produkty na rty a oční stíny. Dříve korektory, to jsem dlouho hledala takový, který by mi vyhovoval a splňoval vše, co od něj chci.
  • Upřímně, existuje značka, kterou nemůžeš absolutně vystát?
Úplně vystát je asi silné slovo, ale moc nemám ráda a neoslovila mě značka S-he a Max Factor (i když tam třeba CC krém mám moc ráda). Potom mi taky nesedí Dermacol a hrozně mi vadí parfemace.
  • Snažíš se vyhnout se určitým složkám ve složení (jako je olovo, sulfáty, parabeny,...)?
V tomhle určitě nejsem dobrá. Na složení totiž v kosmetice většinou nekoukám. Zkoušela jsem šampony bez silikonů a nevyhovovaly mi, zkoušela jsem Weledu a Alverde a většina mi taky nevyhovovala a ta parfemace, o tom ani nemluvím. Takže prostě sahám po věcech, co mi sedí a ano, je mi jedno, co obsahují, uznávám.
  • Máš oblíbené místo, kde nakupuješ kosmetiku?
Ano, z parfumerií mám ráda Sephoru a Marionnaoud i Douglas a z drogerií pak ráda chodím do Rossmannu a do Tety.
  • Péče o pleť: Zkoušíš ráda nové značky a výrobky, nebo si ráda uchováváš svou rutinu?
Když objevím něco, co mi vyhovuje, ráda se k tomu vracím, ale pokud mám nějaký problém, jako momentálně teď s pletí, zkouším nové věci ráda a hledám, co mi bude vyhovovat. Většinou se ale snažím načíst nějaké recenze dopředu, abych aspoň trošku věděla, jak si produkt vede u ostatních.
  • Oblíbená "bath and body" značka?
Tady zase takové oblíbence nemám, ale poměrně mi vyhovuje Dove a Freeman, ráda mám i voňavé sprcháče Dermacol.
  • Kdybys mohla od teď používat a nakupovat už jen jednu značku, jaká by to byla?
Tak to je hodně těžká otázka, ale asi bych řekla Dermacol, ale ne proto, že mi nijak extra vyhovuje, ale spíš proto, že nabízí jak demorativní, tak pečující kosmetiku.
  • Jaká značka má dle tvého názoru nejpovedenější obaly?
Z drogerie se mi nejvíce líbí asi Loreal a jinak většina těch high-end značek jako YSL, Dior, Lancome...
  • Jaká celebrita má vždy skvělý makeup?
Tohle až zas tak nesleduji, celebrity mají většinou všechny krásné make-upy. Ale napadla mě jako první Jennifer Lawrence nebo Jennifer Lopez.
  • Na jakém e-shopu nejčastěji nakupuješ kosmetiku?
Z e-shopů tolik neobjednávám, ale párkrát jsem objednala z FeelUnique nebo BeautyBay.
  • Pět tvých oblíbených youtube beauty gurus?
Taky těžká otázka, sleduji jich hodně a moc ráda u videí relaxuji. Jako první mě napadly Jaclyn Hill, Tati, Ingrid Nelson, Zoella nebo Tanya Burr.

  • Máš ráda multifunkční produkty, jako stainy, lips and cheeks, shimmer bricks, atd.?
Lips and Cheeks produkty moc nemusím, protože mi vyhovují spíše pudrové tvářenky, ale shimmer bricks mám ráda.
  • Jsi v nějaké fázi líčení nemotora?
No jasně! Někdy jsem nemotorná ve všem, když mám svůj den, ale největší problém mi asi dělají linky, to je taková klasika a pak někdy i správné stínování u očních stínů. 
  • Používáš primer pod oční stíny?
Používám a už jsem si na něj tak zvykla, že ho nedám z ruky. Většinou jsem z domu celý den a po líčení chci, aby vypadalo co nejlépe. Oblíbila jsem si NARS a jsem s ním maximálně spokojená.

  • Kolik vlasových produktů použiješ během jednoho obyčejného dne?
Pokud si myji vlasy, tak používám šampon, balzám a potom olejíček. Když si hlavu nemyji, používám hlavně lak na vlasy, protože mám jemné a poletující vlasy a suchý šampon.
  • Co použiješ první - korektor nebo makeup?
Určitě make-up a až potom korektor, vyhovuje mi to tak více. 
  • Zvažovala jsi někdy navštívit makeup kurz?
Ano zvažovala a snad se k tomu jednou i dokopu.
  • Co na makeupu miluješ obecně?
Miluju to, jakou dokáže člověku dodat sebedůvěru a udělat z něj v podstatě osobnost. Pro mě znamenal to, že jsem se našla, začala se cítit dobře a postupně se tak začala cítit dobře i bez make-upu. 


1 komentář:

  1. S-he ani Max Factor taky nemám ráda, nevím proč, ale nemají až tak zajímavé věci

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)