SPOTŘEBOVÁNO

by - 9:30

Při včerejším úklidu jsem zjistila, že mi opět přetékala taštička se spotřebovaným produkty, takže dneska vám ukážu, co jsem za poslední dobu vypotřebovala a jak jsem s produkty byla spokojená. Většinou se mi daří dopotřebovat produkty z péče, tentokrát tu ale bude i pár věcí z dekorativní kosmetiky. Taky vám tak hrozně nejde vypotřebovat dekorativnku?
Poslední dobou se opravdu snažím nekupovat věci pořád další a další, ale spíše spotřebovávat a kupovat pouze to, co mi chybí. V něčem se mi to daří, v něčem ne, ale rozhodně jsem se zlepšila a jsem moc ráda, vždycky mám skvělý pocit, když vidím, jak produkty ubývají :-).
Jako první tu mám čtyři balíčky ubrousků. Troje jsou od DM babylove a jsou určené na miminka, ale vyhovují mi, hlavně ty modré s aloe vera. Čtvrté jsou od Ebelin a jsou přímo odličovací, nebyly špatné, ale nutně bych je znovu nepotřebovala. Navíc já se ubrousky neodličuji, pouze s nimi stírám odličovací olej z obličeje, takže mi naprosto vyhovují ty dětské a jsou výrazně levnější. 
Potom tu mám můj oblíbený suchý šampon batiste, který nosím i v miniatuře v kabelce. "Nakazila" jsem jím celou rodinu a pořád jsem nenašla jiný, který by mi vyhovoval tolik, jako batiste. Lak na vlasy od Taftu mám také moc ráda a tento červený navíc příjemně voní a moc ráda se k němu vracím.
Z pečující kosmetiky tu dále mám vzoreček Bioderma AKN fluid, který mám od Vánoc i ve velkém balení. Psala jsem o něm už v článku s péčí o problematickou pleť, mám jej moc ráda a i tento pidi vzoreček, který jsem dostala v lékárně mi vystačil na poměrně dlouho. 

Odličovací oleje od Saloosu jste tu také mohli vidět už několikrát. Pořád je mám moc ráda a ráda zkouším nové verze. Vždycky se ale nakonec vrátím k tomuto levandulovému. 

No a můj oblíbený Kaviderm od Ryoru jste tu také mohli vidět. Vydržel mi opravdu hodně dlouho. Na oční krém je opravdu obrovský a trošku jsem se bála, aby se dřív nezkazil, než ho spotřebuji, ale nic mu nebylo a rovnou jsem si koupila nové balení.
I z dekorativní kosmetiky se mi povedlo spotřebovat nějaké produkty, případně jsem je musela vyhodit, protože už nebyly nic moc.

To je přesně případ Alverde korektoru, který teda nebyl úplně špatný, ale tak jako většina produktů od Alverde mi hrozně smrděl a po chvíli se zkazil. A Rimmel March Perfection ve staré gelové verzi už taky zrovna vábně nevoní, což je mi moc líto, protože jsem ho hlavně v létě měla moc ráda. 

Maybelline Affinitone korektor jsem měla také ráda a klidně se k němu v budoucnu vrátím, ale prvně musím spotřebovat tu zásobu, co mám momentálně doma.

A nakonec tu mám Benefit Porefessional, který mi vydržel opět velmi dlouho, používala jsem ho prakticky tři čtvrtě roku skoro denně. Moc jsem si ho oblíbila a stihla si pořídit nové balení. 

Máte také nějaké "předsevzetí" co se spotřebovávání/nákupů kosmetiky týče?

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj já stále a stále pořád dokola čtu na různých blozích, jak je ten Batiste skvělý. Asi si ho budu muset pořídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně vyzkoušej, alespoň tu malou lahvičku pro začátek, myslím, že nebudeš zklamaná, pokud suché šampony používáš :)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)