24. 2. 2015

PhotoDiary

Ahojky!

Není to tak dlouho od posledního článku s fotkami z instagramu, kde jsem psala, že jsem se jaksi zapomněla a dlouho žádný nepřidala. Fotek se mi tak dost nahromadilo a dneska bych vám ráda ukázala druhou část, tedy fotky z konce ledna a začátku února. Jak se máte? Pokud se, stejně jako já, pachtíte s diplomkou/bakalářskou a podobně, tak soucítím a přeji pevné nervy a silnou vůli! :-))


...od přítele jsem dostala k Valentýnu krásnou růži a nějaké dobroty, které mi beztak sní :-)


...od bratra k narozeninám jsme dostali naprosto božskou Lindt bonboniéru 


...sloníka jsem dostala k Vánocům pro štěstí a na zkoušky v lednu fungoval, tak snad mu to vydrží i do státnic 


oblíbila jsem si různá smoothie a přítel též, takže doma poslední dobou jen mixuji a mixuji 


NARS stíny v akci a schválně si všimněte, jak debilně mi rostou řasy ve vnějším koutku :-)


kuře s nádivkou bylo výborné, jen nám trošku prasklo :-)


od bratra se švagrovou jsem dostala k narozeninám poukaz k Mary Kay a pořídila si za něj kartáček a nějaké další produkty, určitě o nich ještě uslyšíte 


....s přítelem jsem byla v divadle na naše narozeniny 


a užívala si pár dnů opravdové zimy, škoda, že to moc dlouho nevydrželo :-(


...dělala jsem hovězí steaky a byly výborné


...na Hatích vyplenila Lindt obchůdek


...v Sephoře si udělala radost


...s mamkou jsme pekly naši oblíbenou buchtu


...pak nám jeden víkend tak trochu sněžilo a foukalo


...učím se dělat si linky a zatím mi to jde pouze na jednom oku :-))


...začala jsem více nosit šaty a tyhle ze Zootu mám obzvláště ráda


...a sháněla plesové šaty a že to byl sakra boj!


...no a od kamarádky jsem dostala opožděný dárek k narozeninám, který mi krásně voní v pokoji

A co vy? Jak se máte?

4 komentáře:

  1. Krásné fotky. Ty plesové šaty ti moc sluší! Linky jsou také hezké, ale přijde mi, že ti víc sluší, když nemáš tu spodní.. Třeba na té fotce do divadla mi přijde, že máš až moc černé oči.. :-) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-) no nekombinuju rozhodně spodní a vrchní linku najednou, taky se mi to nelíbí a je to už moc, jen jsem to zkoušela, musím si to prvně natrénovat doma, než s tím někam vylezu, zatím mi totiž moc nejde udělat obě oči stejně :D

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)