17. 2. 2015

PhotoDiary

Krásné slunečné úterý!

V neděli jsme si s kamarádkami udělali výlet do Vídně a počasí nám vyšlo naprosto dokonale. Byl to takový odpočinek před začátkem nového semestru. Protože dneska je jeho druhý den a už mám hlavu jako balón. Snažím se teď co nejvíce makat na diplomce a jak mně se nechce! No ale konec řečí, dneska pro Vás mám jen oddechový článek s fotkami z instagramu. Zjistila jsem totiž, že poslední PhotoDiary bylo Vánoční a od začátku ledna jsem na další shrnutí jaksi zapomněla. Takže dneska se můžete podívat na to, jak jsem si užívala první půlku ledna.


v lednu jsem slavila narozeniny a dostala spoustu nádherných květin 


hlídala jsem a vozila a většinou mi vyšlo krásné počasí, ideální kombinace :-)


udělala jsem si hned po Novém roce radost v Sephoře a pořídila si Clarins stíny


v soutěži s Marionnaoud před Vánocemi jsem vyhrála Clinique třetí krok, který jsem chtěla vyzkoušet už hrozně dlouho


učila jsem se na zkoušky a používala hodně barviček, abych si narvala do hlavy předměty typu "interkulturní komunikace" (=humus)


koupila si na zkoušku nový brow gel od Rimmelu


a učila se na další zkoušku, tentokrát trošku lepší :-)


obhajovala jsem projekt, abych udělala další zkoušku, naštěstí jsem vše zvládla napoprvé a od půlky ledna měla od zkoušek klid


...pravidelná týdenní údržba štětců 


s mamkou jsme vyrazily na tradiční narozeninové nákupy...


jedla jsem i nezdravě...


...dostala další květiny


...a dáreček od kolegyně 


fotila se v práci z nudy (co bych teď za nudu v práci dala...)


pekla si narozeninový "dort"


doplnila zásoby v IKEA


a od bratra ser švagrovou dostala tuhle nádhernou jarní kytici :-)

A jak se máte vy? Těšíte se na jaro? :-)

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. jooo, to mi problém nedělá, peněženka na to má jiný názor :D

      Vymazat
  2. Krásné fotky :-) Líbí se mi snad úplně všechno a gratuluji k úspěšnému studiu :) A dodatečně i k narozeninám ;)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc! snad to úspěšně dotáhnu do konce, už se na to těším :-)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)