L´ORÉAL Pure Reds - Eva

by - 9:00



Co byste řekli tomu pokochat se dneska jednou super rtěnkou? Protože přesně tento článek jsem si pro vás připravila. Už jsem vám tu nedávno ukazovala její sestřičku Julianne a dneska přišla řada na Evu. Řeč je o rtěnkách od L´oréalu z řadu Pure Reds. Eva byla první červená rtěnka, kterou jsem si od L´oréalu koupila. Původně jsem chtěla Julianne, ale byla vyprodaná a já sáhla po Evě. Když jsem zjistila, jak skvělé rtěnky jsou, přikoupila jsem nakonec si zmiňovanou Julianne a doma mám i Julianne z kolekce Nude rtěnek, ale o té zase někdy jindy.
Jelikož jsem už psala recenzi na stejnou rtěnku, pouze v jiném odstínu, asi se tu budu trošku opakovat. Opět tedy musím zmínit, jak moc se mi líbí balení těchto rtěnek. To se opravdu povedlo, vypadá nápaditě, luxusně a je ozdobou každé kabelky či kosmetické taštičky. 
Jediné, co bych mohla vytknout, a na co jsem přišla až po delším používání je fakt, že se rtěnka docela viklá a má tendenci se přimáčknout na jednu stranu balení a seškrábat se o stěny obalu, jestli mi rozumíte. Je potřeba ji vždycky srovnat tak, aby byla veprostřed. 
Co se samotné rtěnky týče, nevidím žádný rozdíl ve složení, liší se opravdu pouze odstín rtěnky.
Eva je na rozdíl od Julianne méně zářivá a spíše do oranžova či hněda. Přijde mi vhodnější i na takové to běžnější líčení, Julianne je pro mě vyloženě večerní rtěnka tím, jak zářivá je, ale každý to máme jinak. 
Jinak jsem stále ohromená tím, jakou má rtěnka výdrž a pigmentaci. Nerozmazává se, ztrácí se tak nějak stejnoměrně, nijak zvláště ani nevysušuje a moc příjemně se nanáší. 
Příjemně mi i voní, nic výrazného a je tak akorát krémová.
Nemám jí co vytknout a nebýt toho viklání se, neměla bych opravdu jediné křivé slůvko.
vlevo Eva, vpravo Julianne
Tak jako Julianne i Evu vám můžu jen a jen doporučit. Určitě se po nějaké rtěnce od L´oréalu podívejte, jedno jaký odstín, jsou skvělé a já jsem moc ráda, že jsem je objevila. 

Jejich cena se pohybuje okolo 199 Kč v akci až 299 Kč v plné ceně. Téměř pořád jsou však v akci ať už s lakem ze stejné kolekce či samostatně.

Tak která se vám líbí více? Máte nějakou rtěnku od L´oréalu?

You May Also Like

6 komentářů

  1. Nad Evou už nějakou chvíli premyslim:))

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny odstin.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ji :) Dostala jsem ji k Valentýnu a k tomu ještě JLo. Staly se z nich mé nejoblíbenější novinky za únor, i když jsem těch nových dobrých věcí vychytala víc. :) Ale jsou to asi zatím nejlepší rtěnky, jaké teď mám.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)