CLARINS Ombre Matt - 05 Sparkle Grey

by - 21:25

Jak se máte? Doufám, že vás ten vítr, co venku fučí, neodnesl. Já mám pocit, že mi to snad vyrazí okno. Chvilku mi trvalo sepsat další článek, tenhle týden obzvláště rychle utekl, ale dneska to napravím. Připravila jsem si pro vás článek o mých poměrně nových a oblíbených stínech od Clarins. Stíny mají velmi netradiční, ale příjemnou strukturu a k dostání jsou v krásných, tuším 6, odstínech. Sáhla jsem po tom nejvýraznějším z nich, ostatní jsou spíše tělové. Můj odstín se jmenuje 05 sparkle grey.
Stíny mají také moc pěkné balení. Je malé, skladné a přesto elegantní. 
Jak už jsem se zmiňovala, k dostání jsou v šesti odstínech, dva jsou velmi neutrální a tři potom do hněda, matné. Sparkle Grey je jediný třpytivý a zároveň nejvýraznější odstín z celé řady.
Značka Clarins mě dlouho dobu nějak zvláště nezaujala, ale potom jsem vyzkoušela Lip Perfector a zamilovala si ho a Clarins mi začal být sympatičtější. Tyto stíny mé sympatie jen podpořily, protože jsou jednoduše skvělé. 
Jejich textura je na nich snad to nejzajímavější. Ještě jsem žádnou podobnou u stínů nevyzkoušela. V obalu vypadá jako krém i při dotyku působí tak nějak našlehaně, krémově. Po nanesení se ale chovají jako pudrové s tou výjimkou, že mi vůbec nepráší a neopadávají a krásně se ztrácejí. 
Stačí jeden dotyk štětce či prsty, to je na vás a pigmentace je bombastická. Stíny jsou při kontaktu s kůží máslové, stačí jednou přetřít víčko a jsem maximálně spokojená.
Odstín Sparkle Grey se mi velmi líbí. Jedná se, jak už název napovídá, o třpytivou šedivou barvu. Na oku vypadá tak nějak elegantně, výrazně, ale přesto přirozeně. Nosím je velmi ráda i na běžné denní líčení a zejména ráno když nestíhám ocením, jak snadno se s nimi pracuje.
Výdrž je jak jinak než skvělá. Barva vydrží sytá celý den a stíny neopadávají i přesto, že jsou třpytivé. 
Za sebe jim nemám naprosto co vytknout a svojí pigmentací a texturou si mě získaly. Pokud budete mít možnost, vyzkoušejte si je v parfumerii, jejich textura se těžko popisuje. Nelituji toho, že jsem si je koupila a kdybych neměla odstíny podobném dalším z této kolekce již doma, nezůstala bych pouze u tohoto stínu. 

Kupovala jsem ho v Sephoře s 20 % slevou, běžná cena je okolo 590 Kč, ale může se různě lišit.

Znáte tyto zvláštní stíny? 

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)