14. 1. 2015

PhotoDiary - Vánoční speciál

Ahojky!

Dneska jsem snad úspěšně složila poslední zkoušku a čeká mě měsíc práce a diplomky. Asi stárnu, ale to učení se a stres před zkouškama už není nic pro mě. Dneska jsem si pro vás připravila jen krátký článek s přehledem fotek z instagramu. Jelikož je většina fotek z půlky prosince, jedná se tak trošku o Vánoční speciál a pořádně dlouhý! Doufám, že se máte dobře a pokud také skládáte zkoušky, tak přeji hodně štěstí a pevné nervy!

...moc jsem si oblíbila tuhle flanelku z Reserved a náhrdelník z Lindexu


...i já si pořídila tenhle lak a měla ho přes celé Vánoce, protože v něm prostě ty Vánoce úplně vidím


od přítele jsem dostala jen tak růži a něco na zub


...šla jsem do divadla na předvánoční představení


...vyráběla jsem svícny pro půlku rodiny, tenhle byl náš


...kamarádky mi nevěřily, jak kudrnaté vlasy mám, když je mám mokré (a no-make-up face)


...oblíbila jsem si naplétané copánky


...předvánoční pohoda se svařákem a cukrovím


...balila jsem dárky do těch nejroztomilejších papírů


...nazdobily jsem stromeček, letos zlato-červený


...vytáhla jsem svoje vánoční kalhoty od pyžama z CaA


...na Štědrý den jsem měla svoje tradiční Vánoční ponožky


...užívala si přírodních kudrnatých vlasů


...byla asi moc hodná, protože Ježíšek jí donesl hromadu dárků


...a mimo jiné tyhle božské domácí balerínky


...chystala jsem vánoční tabuli a užívala si kapra


....má hromada dárků


...a vybalené dárečky


...koukaly jsme s mamkou na pohádky 


...jedla jsem cukroví, hodně...na nervy :)


...zkoušela novou rtěnku od NARS


...pár dnů byla opravdu zima


...a konečně jsem také dokončila dekoraci postele, protože mi Ježíšek přinesl nové polštářky

A co vy? Jak si užíváte nový rok?



1 komentář:

  1. Krásné fotky! :) Já si nový rok zatím ''užívám'' víceméně jen zkouškově :/. ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)