OBLÍBENÉ: leden 2015

by - 9:00

Ahoj!
Leden se námi pomalu, ale jistě loučí a já jsem si pro vás připravila článek se svými oblíbenci právě pro tento měsíc! V neděli se můžete také těšit na to, co jsem si v lednu pořídila/dostala k narozeninám. Dneska vám ale ukážu věci, po kterých jsem sahala nejčastěji. Leden je pro mě už několik let ve znamení stresu ze zkoušek v kombinaci s pracovním nasazením, takže půjde většinou o praktické věci, jelikož na nějaké hrátky s make-upem moc nebyl čas.
Jako první tu mám štětce Real Techniques. Cestovní sadu a expert face brush jsem měla už dobrého půl roku doma a core collection jsem dostala od přítele k Vánocům. Štětce od té doby používám denně a nemůžu si je vynachválit, jsou skvělé a vyhovují mi. 
Stres ze zkoušek, nervozita...znáte to, chce to dobrý deodorant a parfém. Já jsem v lednu nejvíce používala Killer Queen od Katy Perry. Nádherná vůně, která mi sedí a cítím se v ní dobře. 
Velkými pomocníky mi byly i produkty na problematickou pleť. Stres mi zrovna moc nepomohl ve vyrovnávání se s vysazením prášků, takže zinková mast a Ryor roll-on jsem používala takřka denně. V brzké době se můžete těšit na článek o produktech, které používám na pupínky a různé rady a tipy, co mi pomáhá. 
Co se dekorativní kosmetiky týče, používala jsem své favority, abych měla jistotu, že u zkoušky nebudu za klauna. Estée Lauder Double Wear je úžasný pomocník na problematickou pleť, to už jsem vám psala několikrát. Alverde gel na obočí se stal mým nejlepším kamarádem a Rockateur od Benefitu je tvářenka v krásném a přirozeném odstínu, který vašemu mrtvolnému a vystresovanému obličeji dodá trochu té zdravější barvy. 
Sérum Skin Perfection od L'oréal mám doma také delší dobu a musím říct, že sice zatím nevidím žádný mega rozdíl, ale pleť je po něm krásně jemná a dobře se na ni nanáší make-up. Až ho pořádně otestuji, určitě na něj také bude recenze. 
A poslední dva produkty tu mám také z dekorativní kosmetiky. Na rty jsem používala hlavně balzám, ale když jsem měla trošku času, ale zase ne tolik, abych si mohla vyhrát se rtěnkou, nejčastěji jsem sahala po Catrice tyčince nebo Clarins Lip Perfector. Oba produkty jsou spíše jemné a "nude", ale dodají vašemu obličeji zdravější vzhled.

A co jste si v lednu oblíbili vy?

You May Also Like

2 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)