Estée Lauder Double Wear make-up

by - 11:06

Trošku jsem změnila vzhled blogu, jak se vám líbí? Dneska bych vám ráda napsala recenzi na můj momentálně nejpoužívanější make-up. Jedná se o dost známý a také vychvalovaný Estée Lauder Double Wear Stay in Place Makeup. Ti z vás, co sem chodíte pravidelněji asi víte, že Estée Lauder jsem si poměrně dost oblíbila. Také určitě víte, že jsem tu několikrát zmiňovala, jak se mi zhoršila po vysazení antikoncepce pleť. Hledala jsem nějaký více krycí make-up, který by mi pomohl zakrýt červené flíčky po pupíncích, které ne a ne zmizet. Můj oblíbený NARS Sheer Glow stále miluji, ale odstín mi už neseděl, takže ten jsem uložila k zimnímu spánku a pořídila si ve světlejším odstínu právě vychvalovaný, krycí "držák" od Estée Lauder.
Make-up jsem kupovala přesně na Mikuláše a od té doby ho také s malými přestávkami používám prakticky denně. Jedná se o hutnější, krycí make-up, který by, jak už název napovídá, měl na pleti vydržet. Obsahuje také SPF 10 a má klasických 30 ml. 
Samotné balení je velmi pěkné. Estéé Lauder má vůbec elegantní a luxusněji vypadající obaly produktů. Lahvička je z bytelného skla, což na cestování nemusí být úplně praktické, ale vzhledově se mi moc líbí. Co je trošku problém je fakt, že opět neobsahuje pumpičku a produkt tak musíte vylívat. U NARS Sheer Glow mi to vadí trošku více, protože je tekutější, tento make-up je o něco více hutnější a lépe se s ním pracuje. 
K dostání je v několik odstínech s různými podtóny, takže si snadno vybere ten, který vám padne. Já jsem si pořídila v neutrálním podtónů ten nejsvětlejší, který nabízeli - 1N2 ECRU. Většinou u stojanu máte vysvětleno, co které číslo a písmenko znamená a konzultantky vám jistě také rády poradí, pokud byste nevěděli přesně, jaký zvolit. 
Double Wear patří mezi ty hutnější make-upy, přesto se s ním krásně pracuje, velmi dobře se roztírá a zapracovává do pleti. Schne spíše do matnějšího finiše, neflekatí a nedělá na mé pleti nánosy. Dá se i případně vrstvit, což občas dělá na pravé tváři, kde mám nejvíce červených flíčků. Skvělou dvojku tvoří s korektorem ze stejné řady, který mám již delší dobu, a také ho mám velice ráda. Na pleti nevytváří masku, přestože je více krycí a krásně sjednotí. Není sice na pleti tak přirozený, jako BB krém, to logicky, protože krytí je silné, ale pořád vypadá tak nějak normálně a pěkně. 
Co se výdrže týče, s lehkým přepudrováním t-zóny mi vydrží celý den, tj. většinou někdy od 7-18. Neslívá se do vrásek a to ani kolem rtů, což mi některé make-upy dělaly. Neucpává póry a neoxiduje. 
Můj konečný verdikt zní: rozhodně ho vyzkoušejte, alespoň ve vzorečku, pokud sháníte krycí make-up. Přirovnala bych ho k Revlonu ColorStay, ale tento mi sedí ještě o fous více, lépe se roztírá a přijde mi, že vypadá i lehce přirozeněji. Jediné menší mínus vidím v ne příliš praktickém balení. Jinak jsem s ním moc spokojená, ať už se jedná o krytí/výdrž, nanášení i výsledný vzhled. 
s make-upem Estée Lauder Double Wear
K dostání je poměrně snadno ve všech parfumeriích typu Sephora (tam je dost drahý), Marionnaud, Fann nebo Douglas. Já jsem ho kupovala v Marionnaud, když měli na značku Estée Lauder 40 % slevy a vyšel mě na 880 Kč. Je to dost, ale časem jsem prostě přišla na to, že do make-upu se vyplatí investovat. Velice ráda mám i drogérkový Rimmel, ale pokud chci vypadat opravdu nejlíp jak umím a požaduji dlouho výdrž, sahám po Double Wear nebo Revlonu

Znáte tento make-up? Co od make-upu vyžadujete vy?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)