BIODERMA ABCDerm Cold Cream

by - 18:52

Šťastný nový rok ještě jednou všem!
Doufám, že jste si užili volno a všechny události posledních dní. Já si Silvestr užila moc, vypadla jsem na chvíli z Brna a vůbec to nebylo špatné. Bohužel, návrat do reality je vždycky hrozný, tak se snažím aklimatizovat, učím se na zkoušky a těším se do práce. V dnešním článku bych vám ráda ukázala krém na obličej od Biodermy, který jsem si kupovala na začátku listopadu. Jedná se opět o produkt z programu "Bioderma for Everyone".
Tentokrát se jedná o ABCDerm Cold Cream, tedy vyživující a ochranný krém na dětskou pokožku. Ještě stále žiji v přesvědčení, že co je pro miminka je dobré, takže když jsem uviděla, že tento krém do chladného počasí je produktem za 99 Kč v listopadu, zajásala jsem. 
Už několikrát jsem zde zmiňovala, jak mi teď blázní obličej a mám jej spíš sušší. Čas od času dokonce extra suchý a to hlavně na čele. Šupinky se mi ale dělají i na tvářích a pod make-upem to nevypadá ani trošku pěkně. Pleť je navíc napnutá, citlivá a není to ono. Výživný krém se hodí a navíc i počasí se začalo chovat konečně alespoň trošku jako v zimě a mráz pleť ještě více vysušuje. 
Pořídila jsem si proto tento krém a začala jej používat. Co se mi na krémech od Biodermy velmi líbí je, že nejsou prakticky vůbec parfemované. Krém je v klasické tubě, kterou naopak nemusím, protože je dost pevná a ke konci už se z ní krém špatně dostává. Tuba má 40 ml.
Krém má chránit pleť před nepříznivými vlivy a vyživovat ji. Používala jsem ho tak 14 dnů v měsíci, kdy jsem měla pleť opravdu hodně suchou. Je poměrně mastný, ale docela rychle se vsakuje. Sice mu to trvá trošku déle, než klasickému krému, ale pořád je to ještě únosné. Make-up na něm drží také dobře.
Krém má hrozně zvláštní konzistenci. Z tuby vyteče poměrně tekutý, ale jakmile ho začnete rozmazávat, jako tuhne a je hutný. Než jsem si na to zvykla, hrozně mi to vadilo a nešlo mi krém pořádně rozmazat. Je dobré si ho proto naťupkat na více míst po obličeji a pořádně rozmazat. 
Do pleti se nicméně vsakuje pěkně a hydratuje velmi dobře. Navíc jsem vždy měla ten "dobrý pocit", že pro pleť dělám v zimě něco extra. Po několikadenním používání je vidět, že pleť není tak vysušená, jako když jsem používala svůj klasický krém. Nicméně žádný super extra zázrak to také není. Krém bych označila za průměrný. Rozhodně není špatný a klidně bych si ho i znovu na zimu pořídila za těch 99 Kč, ale nemusím ho nutně mít. Vytkla bych mu tu zvláštní konzistenci a obsah 40 ml, který je docela rychle pryč. Bez slevy stojí krém okolo 250 Kč a za to bych si ho už nepořídila. 

Znáte tento krém? A co používáte v zimě na obličej vy?  

You May Also Like

1 komentářů

  1. No za tu cenu bych si ho take nekoupila, ale vypada fajne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)