10. 12. 2014

PhotoDiary

Ahojky!

Tak už máme zase středu a já si včera uvědomila, že jsem nějak zapomněla na pravidelnou dávku fotek z Instagramu. Takže dneska jsem to napravila a můžete se těšit na pořádnou nálož fotek, celkem asi 26 a jsou vánočně laděné. Tak se na to jdeme podívat!



obstřik do kloubu u palce, nechtějte....


tento měsíc jsem měla nějakou selfie mánii...


...a nosila jsem tmavé rtěnky, joo, vánoční nálada :)


...v FaF jsem neodolala ve slevách tomuto svetříku


můj oblíben zimní svetřík


...a další selfie, co na to říct?


s přítelem na vánočních trzích aneb turbomošt :-)


a náš brněnský stromeček


pekly jsme s maminkou perníčky


a vyráběla jsem věneček mamce do práce...


...a na vchodové dveře


....momentální závislost


Co by to bylo za Vánoce bez vánoční hvězdy?


...svařákujeme i doma 


a pondělní a úterní ledová kalamita


další červená rtěnka, jen trošku vyžrané barvy...


...i naše hrdličky na balkoně mají stromeček


letošní oblíbená čepka z Lidlu


nojo...další...


nádherný stromeček v Olympii


a vánoční hrneček, když už mám ten vánoční svetr


...asi jsem byla hodně hodná, protože jsem dostala k Mikuláši tento božský Lindt kalendář 


...páteční nákupy dárečků, už mám vše a musela jsem si udělat taky radost


pečeme ve velkém...


....a jako poslední má oblíbená flanelová košile

Tak co, jak si užíváte prosinec? Už máte dárečky?

1 komentář:

Ať se Vám tu líbí! :)