OBLÍBENÉ: prosinec 2014

by - 9:00

Ahojky!
Silvestr klepe na dveře a to je ta pravá chvíle, abych vám ukázala své oblíbence za měsíc prosinec. Chystám pro vás také favority za rok 2014 jak z dekorativní tak pečující kosmetiky, ale o tom více až v lednu. Dneska vám tedy ukážu, co jsem si oblíbila za prosinec. Není toho moc, ale jsou to věci, ke kterým se ráda vracím. Tak se na to podíváme. 
Mám tu jak dekorativní, tak pečující kosmetiku a některé kousky už znáte, ale nemůžu si pomoc a jakmile prostě objevím něco, co mi sedí, ráda se k tomu vždy vracím, protože vím, že se na tyto produkty můžu spolehnout. 
Z pečující kosmetiky tu mám ABCDerm Cold Cream od Biodermy. Je to krém do chladného počasí pro děti, ale pro moji extra suchou pleť, kterou momentálně mám a do přicházejícího mrazu a zimy je to ideální krém. 

No a druhým produktem je čistící gel také od Biodermy. Oba produkty jsem kupovala za 99 Kč a oba mi vyhovují. Tento čistící gel používám teď skoro každý den na střídačku s mým Clinique gelem. Už jsem říkala, jak hrozně se mi teď zhoršila pleť a s tímto gelem se pupínky alespoň o trošku rychleji hojí. 
Z dekorativní kosmetiky tu mám Naked 3, která byla v oblíbencích už několikrát, ale nemůžu si pomoc, stále je to pro mě ideální paletka, všestranná a skvěle pigmentovaná. No a z tvářenek jsem si v prosinci oblíbila Milani Luminoso.
Naked 3 má jak světlé, tak tmavé odstíny a je ideální na cestování, nalíčíte se s ní jemně i výrazně, matně i třpytivě.
A dále tu mám bázi od Sephory, ke které se vždy ráda vrátím a jelikož mám teď docela suchá místa na obličeji, pěkně je vyhladí a nezvýrazní, takže jsem po ní sahala často. Z produktů na rty jsem si oblíbila Clarins lesko-balzámek, který mi teď na zimu vyhovuje a Catrice ala chubby stick v krásném hnědo-fialovém odstínu. Oba produkty jsou hydratační a nevysušují. 

Dále tu mám řasenku od L´oréalu Volume Million Lashes, kterou jsem si zamilovala a gel na obočí od Alverde, který jsem konečně sehnala v drogerii a hned jak jsem ho vyzkoušela, jsem si ho zamilovala také. Obočí je s ním upravená raz dva a vypadá přirozeněji. 

A co jste si v prosinci oblíbili vy? 

You May Also Like

1 komentářů

  1. Ta Naked 3 je nádherná! ♥
    chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)