VÁNOČNÍ INSPIRACE: Pro maminku

by - 9:00

Ahojky!
Článek o nápadech na dárky pro přítele měl vcelku úspěch, a tak jsem se rozhodla sepsat ještě jeden podobný, tentokrát s tipy, co koupit maminkám. Maminky jsou takové vděčné osůbky, co se dávání dárků týče, prostě mají radost z čehokoliv. Ale čím starší jsem, tím víc se snažím mámě udělat radost něčím, co opravdu využije a potěší jí. Né, že by jí i v mém věku nepotěšil kreslený obrázek či ručně vyrobený hrneček z keramiky, ale moc ráda jí udělám radost i něčím hodnotnějším, co si zaslouží. Pryč jsou doby, kdy jsem měla na všechny dárky 100 Kč a maminka měla stejně největší radost z toho tekutého mýdla nebo utěrky do kuchyně ode mě, znáte to, ne? :-)

Stejně jako u přítele, i u maminky přes rok sleduji, co se jí kde líbí, co jí dochází a dosluhuje a dělám si poznámky, abych si potom na Vánoce vzpomněla, co jsem to vlastně chtěla koupit.
  • Jelikož jsou maminky hlavně ženy, určitě jim udělá radost nová kabelka, psaníčko či peněženka. Stačí jen zjistit, jaká by se jí hodila a hurá na nákupy.
  • Šátek, šála či kožené rukavice jsou také pěkným dárkem.
  • Vánoce jsou ideální dobou na zásobení maminek kosmetikou. Moje třeba dekorativní kosmetiku nepoužívá, pouze na slavnostnější příležitosti a to ji ještě líčím já. Co ale využívá je kosmetika pečující, takže na Vánoce většinou kupuji krémy, séra, tělová mléka a podobně. Pokud vaše maminka kosmetiku používá a ráda zkouší nové věci, je ideální doba na to, jí pořídit něco nového i z dekorativní kosmetiky.
  • Vděčným dárkem jsou i kosmetické balíčky, u nás je DOVE sada již tradičním dárkem.
  • Parfém snad neurazí žádnou ženu, no ne?
  • Stejně tak si maminky zaslouží za celý rok nějaký ten relaxační zážitek, ať už na masáž, saunu, solnou jeskyni nebo třeba víkendový pobyt. Nebo třeba lístky do divadla, koncert?
  • A u nás v rodině platí, že knih není nikdo dost, takže co by to bylo za Vánoce, bez nějaké pěkné a krásně vonící knihy? Jestli mám něco vážně ráda, tak je to právě listování knihou a očichávání stránek.  
  • Fotoaparát je také náročnější investice, ale my se často třeba skládáme s bratrem na ty dražší dárky. Nechybí mamince třeba paměťová karta nebo obal na mobil/foťák?



  • Hodinky patří už spíše do té finančně náročnější kategorie, přesto jsou také krásným dárkem pro ženu. Stejně tak jako jakýkoliv jiný šperk.
  • Má vaše maminka ráda teplo domova? Tak co jí koupit nějakou dražší a kvalitnější svíčku, kterou by si třeba běžně nekoupila?
  • Kuchařka nebo jakýkoliv přístroj do kuchyně je také moc fajn dárek. I já čím jsem starší, tím více si přeju i věci jako kuchařku nebo plechy atd. :-)
  • Má vaše maminka ráda kávu? Tak jí udělejte pěkný balíček s hrnečkem a nějakou dobrou kávou, nebo můžete trošku zainvestovat a pořídit jí kávovar či kávomlýnek, aby si jí mohla čerstvě pomlet.
Tak co vy a dárky pro maminky? Taky máte nějaké vtipné vzpomínky na dárky, které jste maminkám dávali jako malí? 

ZDROJ OBRÁZKŮ: google.com

You May Also Like

1 komentářů

  1. Já mamce už docela dlouho dávám různé dárky týkající se zdraví. Teď třeba dostala poukaz na madeoterapie Brno, nebo různé zdravé balíčky. Anebo zážitky ve smyslu, že si spolu zajdeme na dobrou večeři nebo tak. Já jsem sama, ona je sama, ale řekli jsme si, že spolu bydlet nechceme. Na druhou stranu se vidíme prakticky každý den a máme spolu moc dobrý vztah.

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)