25. 11. 2014

VÁNOČNÍ INSPIRACE: Pro maminku

Ahojky!

Článek o nápadech na dárky pro přítele měl vcelku úspěch, a tak jsem se rozhodla sepsat ještě jeden podobný, tentokrát s tipy, co koupit maminkám. Maminky jsou takové vděčné osůbky, co se dávání dárků týče, prostě mají radost z čehokoliv. Ale čím starší jsem, tím víc se snažím mámě udělat radost něčím, co opravdu využije a potěší jí. Né, že by jí i v mém věku nepotěšil kreslený obrázek či ručně vyrobený hrneček z keramiky, ale moc ráda jí udělám radost i něčím hodnotnějším, co si zaslouží. Pryč jsou doby, kdy jsem měla na všechny dárky 100 Kč a maminka měla stejně největší radost z toho tekutého mýdla nebo utěrky do kuchyně ode mě, znáte to, ne? :-)


Stejně jako u přítele, i u maminky přes rok sleduji, co se jí kde líbí, co jí dochází a dosluhuje a dělám si poznámky, abych si potom na Vánoce vzpomněla, co jsem to vlastně chtěla koupit.
  • Jelikož jsou maminky hlavně ženy, určitě jim udělá radost nová kabelka, psaníčko či peněženka. Stačí jen zjistit, jaká by se jí hodila a hurá na nákupy.
  • Šátek, šála či kožené rukavice jsou také pěkným dárkem.
  • Vánoce jsou ideální dobou na zásobení maminek kosmetikou. Moje třeba dekorativní kosmetiku nepoužívá, pouze na slavnostnější příležitosti a to ji ještě líčím já. Co ale využívá je kosmetika pečující, takže na Vánoce většinou kupuji krémy, séra, tělová mléka a podobně. Pokud vaše maminka kosmetiku používá a ráda zkouší nové věci, je ideální doba na to, jí pořídit něco nového i z dekorativní kosmetiky.
  • Vděčným dárkem jsou i kosmetické balíčky, u nás je DOVE sada již tradičním dárkem.
  • Parfém snad neurazí žádnou ženu, no ne?
  • Stejně tak si maminky zaslouží za celý rok nějaký ten relaxační zážitek, ať už na masáž, saunu, solnou jeskyni nebo třeba víkendový pobyt. Nebo třeba lístky do divadla, koncert?
  • A u nás v rodině platí, že knih není nikdo dost, takže co by to bylo za Vánoce, bez nějaké pěkné a krásně vonící knihy? Jestli mám něco vážně ráda, tak je to právě listování knihou a očichávání stránek.  
  • Fotoaparát je také náročnější investice, ale my se často třeba skládáme s bratrem na ty dražší dárky. Nechybí mamince třeba paměťová karta nebo obal na mobil/foťák?



  • Hodinky patří už spíše do té finančně náročnější kategorie, přesto jsou také krásným dárkem pro ženu. Stejně tak jako jakýkoliv jiný šperk.
  • Má vaše maminka ráda teplo domova? Tak co jí koupit nějakou dražší a kvalitnější svíčku, kterou by si třeba běžně nekoupila?
  • Kuchařka nebo jakýkoliv přístroj do kuchyně je také moc fajn dárek. I já čím jsem starší, tím více si přeju i věci jako kuchařku nebo plechy atd. :-)
  • Má vaše maminka ráda kávu? Tak jí udělejte pěkný balíček s hrnečkem a nějakou dobrou kávou, nebo můžete trošku zainvestovat a pořídit jí kávovar či kávomlýnek, aby si jí mohla čerstvě pomlet.
Tak co vy a dárky pro maminky? Taky máte nějaké vtipné vzpomínky na dárky, které jste maminkám dávali jako malí? 

ZDROJ OBRÁZKŮ: google.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)