18. 11. 2014

PhotoDiary

Krásné úterý!

Doufám, že jste si pořádně užili prodloužený víkend a teď hurá zpět do pracovního nasazení. Ale popravdě, komu se dneska chtělo? Mně teda ne, ani trošku, ale co naděláme. Připravila jsem si pro vás jen oddechový článek, souhrn fotografií z Instagramu z posledních dní. Tak se na to podíváme!



Podzim je ideální období pro svíčkové maniaky, jako jsem já. A dokoupila jsem si i nové vosky od Yankee Candle, které doma milujeme všichni.


...a ještě jeden záběr z podzimní výzdoby


Nějak jsem s novým zrcadlem přišla na chuť i příležitostné fotce svého "outfitu", takže tady je jeden z nich. 


...a druhý, tentokrát jsem vytáhla své oblíbené a skvěle padnoucí šaty z CaA


Nedělní oběd - domácí husokachna, domácí knedlíky z domácích brambor a domácí kysané zelí, prostě ráj!


...zamilovala jsem se do podzimních procházek po naší školní zahradě, chodím tam teď často s kočárkem a nestačí se koukat kolem sebe.


...možná už jsem vám někdy psala o svém kolenu, které si prošlo už dvěma operacemi, no a minulý čtvrtek mi ho jeden milý pak řidič trolejbusu přivřel do dveří, takže ano, děkuji a kolotoč začíná znovu - voda, krev, otok, zhmožděnina....


...a další fotka z podzimních procházek s kočárkem, vždycky jsem si říkala že to musí být nuda jen tak chodit, ale já si u toho tak pročistím hlavu a odpočinu!


...a páteční outfit, tentokrát s mým oblíbeným svetříkem z Reservedu, ve skutečnosti je to nádherná a zářivá červená


A jako poslední tu mám domácí pizzu, kterou všichni milujeme a je to extra super jednoduché!

A jak se máte vy? Co podzimní depky, taky je občas máte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať se Vám tu líbí! :)