My NARS Collection

by - 21:02

Krásný listopadový večer!
Dnešek je pro blogerky speciálním dnem. V Praze probíhá právě vyhlašování těch nej a já jsme moc zvědavá, jak to letos dopadne. Taky bych se místo toho, abych vám tu sepisovala článek, měla učit na zítřejší zkoušku, ale nějak mi došly síly a kapacita v paměti. Takže jsem tu s článkem, ve kterém vám ukážu moji NARS kolekci. Na tuto značku mě úplně původně nalákala Lou a jakmile jsem ji pořádně omrkla v Sephoře, bylo mi jasné, že s touhle značkou nekončím. Poslední dobou se mi navíc stále více dostává pod kůži a prozatím jsme se všemi produkty maximálně spokojená.
Pokud dobře počítám, má NARS kolekce čítá prozatím devět členů a rozhodně to není konečná stav (což asi má peněženka úplně neocení...). Značku NARS jsem objevila hlavně díky Lou a jejich neustálých chválách tvářenek. Tak jsem to šla omrknout do Sephory, načetla pár recenzí a pořídila si tvářenku Sin...a zamilovala se. Tuto značku seženete pouze v Sephorách a nepatří zrovna mezi ty levné, přesto za to kvalitou opravdu stojí. Už v samostatných recenzích například na tvářenky jsem říkala, že jsou krásně pigmentované a opravdu stačí jen lehce přejet, tím pádem vám prostě vydrží věky. Stejně tak jsem postupem času přišla na to, že na těch dražších make-upech taky "něco je".
Ale pěkně popořadě. Na většinu jednotlivých produktů už jsem samostatnou recenzi psala a dám vám je do odkazů, pokud byste se chtěli podívat. 

  • NARS Super Orgasm Illuminator (ZDE) je tekutý rozjasňovač v nádherném teplém odstínu, který je přesně to pravé na léto. Na opálené pleti vypadá nádherně a mám pocit, že ho do konce života nemám šanci spotřebovat. 
  • NARS báze pod oční stíny - tu mám prozatím asi 14 dnů a recenzi jsem na ni ještě nedělala. Přesto už teď můžu říct, že stíny s ní drží jako přibité a rozhodně nešlápnete vedle, pokud si ji pořídíte.
  • NARS Sheer Glow foundation (ZDE) - ten jsem si pořídila v září a používám ho teď prakticky každý den. Opět jsem na něj ještě nepsala recenzi, chci si ho pořádně prověřit, ale prozatím mi skvěle sedí, na pleti vypadá nádherně a na to, jak kryje i přirozeně. 
Pokud pokukujete po tvářenkách a nevíte, po jakém odstínu sáhnout, pak nezoufejte, skvělé jsou všechny. Já vlastním dvě tvářenky a jeden rozjasňovač. 


  • NARS Blush Sin (ZDE) - má první tvářenka z parfumerie v nádherném odstínu, který miluju hlavně teď na podzim. 
  • NARS Blush Deep Throat (ZDE) - více přirozená tvářenka, nositelná pořád, dodá vám takový ten zdravý vzhled. 
  • NARS Albatros (ZDE) - krásný rozjasňovač se zlatavém odstínu, se kterým nebudete vypadat jako disco koule.


No a jako poslední tu mám novinky, které jsou u nás k dostaní teprve chvíli a samostatné recenze na ně právě chystám. Jedná se o rtěnku a dva stíny.

  • NARS Audacious Lipstick - Vera - rtěnka s božským obalem k dostání v nádherných odstínech, ze kterých si musí vybrat prostě každý. Jsou krásně krémové, pigmentované a je radost se na něj i jen koukat. Ve WishListu mám ještě odstín Natalie či Anita
  • NARS Dual Intensity Eyeshadow - Himalia, Phoebe (ZDE) - oční stíny opět v nádherných obalech s vysokým leskem. K dostání hned v několik odstínech. Já si vybrala zlato-hnědý Himalia a fialovo-šedý Phoebe. Oba jsou nádherné, krásně máslové a pigmentované a na očích vypadají krásně. 
A co vy? Jaká je vaše oblíbená značka? A zkoušeli jste něco od NARS?

You May Also Like

0 komentářů

Ať se Vám tu líbí! :)