26. 10. 2014

PhotoDiary

Ahojky!

Včera se nám posunul čas, takže ten pravý podzim, šero a sychravo je už opravdu tu. A je to taky celkem dlouho, co jsem vám sem naposledy dávala přehled fotek z instagramu. Dneska to napravím a článek bude opravdu dlouhý, protože i když jsem neměla moc času psát články, na instagramu jsem se snažila zůstat aktivní a myslím, že se mi to docela povedlo. Tak jdeme rovnou na to! :)


Nové vlasy, miluju ten pocit čerstvě ostříhaných vlasů a tu typickou vůni! 


Svíčky jsou prostě klasika a já s přicházejícím podzimem pálím jako o život.


Lepící papírky z ebay jsou taky klasika, čím bláznivější, tím lepší. 


Miluju květiny a moji nejbližší to ví :)


Hraju si na tetu a hlídám, kde se dá, nazvala bych to vybíjením si mateřských pudů prozatím na cizích :))


Neodolala jsem a musela jsem si na zkoušku pořídit tenhle poklad od Clarins, ještě když byl v Douglasu v akci :)


Oblíbená svačinka posledních dní - jablko s arašídovým máslem.


jedna z focení z prázdnin...:)


Zamilovala jsem si tuhle kombinaci! 


A ještě jedna fotka mé další oblíbené košile :)


Taková pohodová večeře k učení.


A další vínko, tentokrát k prohlížení novinek Sephora. 


Podzimní nákupy aneb měla jsem svátek...:)


Obsah Sephora taštičky aneb NARS u mě poslední dobou vážně boduje. 


Naše školní zahrada je na podzim prostě kouzlená! 


Podzimní dekorace doma :)


Detail NARS miláčků, jsou dokonalé!


Milují pátek jsem byla na premiéře Ducha a MDB prostě zase nezklamalo, bombastické a rozhodně půjdu znovu!


A poslední dobou taky dost peču, dneska vanilkové cupcake a tyto jsou Oreo...



Včera jsem byla na výlovu rybíka Vrkoč u Pohořelic, pořádně se nacpala rybama a od přítele dostala tohle kouzelné perníkové srdce :)


PR Douglas opravdu válí, měla jsem problém s doručováním počty a pozvánek díky České poště a od Douglasu mi pak došel tento balíček jako omluva a poděkování za upozornění, tak to prostě má být a moc mě to potěšilo :)


A od přítele jsem také dostala v pátek růži, ty já miluju a on to ví! :)



2 komentáře:

  1. Krásný článek! Ty cupcakes Oreo musely být boží! Zrovna hledám dobrou kadeřnici, tak doufám, že najdu co nejdřív, abych zažíla taky ten výborný pocit! :-)))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. byly sladké, ale výborné a hrozně jednoduché hlavně :) a já mám štěstí, že mám kadeřnici kamarádku, takže tam chodím a nebojím se, že zastřihnout konečky pro ni bude znamenat do hola :D

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)