3. 10. 2014

PhotoDiary

Ahojky!

Zjistila jsem, že co jsem se vrátila z dovolené, nedělala jsem přehled fotek z Instagramu. Dneska to tedy napravím. Během září jsem sice kvůli stěhování tak aktivní nebyla, ale už jsem zase zpět se vším všudy. Tak se na to jdeme podívat :).



zkoušela jsem tuhle novou Milku a jako jo, chutnalo mi to :)


přichází to pravé období na domácí horké čokolády, svařáky a čajíčky


slušně zamračeno ze začátku září, ale vypadlo to pěkně :)


jak je něco "bílé", tak to taky můžu, tenhle je ještě z Řecka 


o tom, že jsem se zúčastnila Dnů Marianne (a slušně si je užila), už víte :)


jeden unavený obličej z práce :)


i mě přepadla podzimní chřipka, takže jsem celý minulý víkend víkend proležela a bylo mi řádně blbě...


od přítele :)


jeden dobrý skutek aneb stejně jsem po stěhování měla spoustu věcí na poslání dál :)


a úlovek dnešního týdne - božské šaty ze Zootu, které snad využiju v červnu na státnice a promoci...

Tak, to by bylo vše, a já jdu dělat něco do školy (bohužel, už je to tu...)

2 komentáře:

  1. Tak tu Milku bych si také nechala líbit :3 Ty šaty jsou krásé, přeji hodně štěstí, ať jsou využity k tomu, k čemu jsou koupeny :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)