15. 10. 2014

50 RANDOM FACTS About Me (Part 2)

Krásnou středu!

Dneska pro vás mám druhou část, tedy dalších 25 faktů o mě. Doufám, že vás to nebude nudit a jdeme asi rovnou na to. :) První část si můžete přečíst ZDE





  1. Ráda bych měla děti před třicítkou. A to hlavě i proto, že to nebudu mít úplně jednoduché (viz bod 2).
  2. Mám negativní Rh faktor, (A Rh-) a to u žen znamená docela problém s těhotenstvím (hlavně druhým), pravděpodobně budu v budoucnu hned od začátku na rizikovém a čeká mě spousta spousta vyšetření a běhání po doktorech. 
  3. Po mamce mám kudrnaté vlasy, ale pouze když jsou mokré, jakmile uschnou, tak bohužel spíš trčí na všechny strany a loky jsou fuč.

  4. Bydlím v paneláku, ale nevadí mi to, hlavně proto, že máme již zmiňovanou chatu na venkově ve vesnici, odkud pochází oba rodiče a mám zde i babičku s dědou, takže jsem i na vesnici jako doma. 
  5. Mám ráda šaty a sukně, ale moc je neumím nosit a většinou ráno stejně skončím v kalhotách.
  6. S mamkou rády chodíme do divadla, miluju hlavně muzikály. 
  7. Hrozně ráda zpívám, ale jen sama sobě.
  8. Od školky jsem asi 7 let hrála na flétnu a měla i nějaké koncerty. Po dědovi mám hudební sluch a řekněme talent na hraní.
  9. Po babičce jsem zase manuálně zručná a baví mě vyšívání a podobně. (Jako malá jsem šila panenkám nejrůznější módní kousky :))

  10. Jsem docela citlivý člověk, ale také umím své pocity hodně dobře skrývat a často je nedávám najevo a nechám si dost pro sebe (hlavně pokud jde o ne tu úplně blízkou část rodiny a přátel).
  11. Ke studiu vysoké školy mám ještě dvě práce (v loni jsem měla dokonce tři...). 
  12. Nejvíce produktivní jsem, když toho mám moc a vyloženě mě tlačí čas. (viz bod 11)
  13. Ráda vařím (a troufnu si říct, že i vcelku chutně :))
  14. Strašně se těším, až budu konečně teta (bratře pohni!). Od malička jsem totiž zbožňovala děti a ráda je hlídala. Zatím hlídám děti od kolegyň :)
  15. Ráda spím a produktivní jsem spíše odpoledne a hlavně večer, jsem "sova". 
  16. Zbožňují Anglii, kde jsem již dvakrát byla a ráda bych jela znovu.
  17. Dovolená u moře je pro mě nejlepší relax a nesnáším odjezdy domů.
  18. Neumím kreslit a vždycky mě to hrozně štvalo.
  19. Nemám moc ráda tobogány, prolízačky a podobný atrakce a celkově mi moc adrenalin nic neříká. 
  20. Docela se bojím výšek, ne že bych z nich měla vyloženě panickou hrůzu, spíš se necítím úplně ve své kůži. 

  21. Jsem krátkozraká, ale mám pouze jednu dioptrii, spíše mě trápí zakřivení rohovky, které mi rozmazává vidění. Pokud ale jdete naproti mě po chodníku, je možné že vás nepoznám a není to nic osobního, prostě jsem slepoň. 
  22. Jsem trpělivá a pokud něco dělám a nejde mi to, většinou mi do nedá a zkouším to tak dlouho, dokud to prostě nějak nejde nebo nezjistím, co s tím je.
  23. Mám ráda nalakované nehty, ale nebaví mě si je lakovat a hlavně to čekání na zaschnutí, kdy se stejně něčeho dotknu a je to v háji, mě štve ještě více. 
  24. Dost často mluvím hodně rychle, hlavně když se necítím úplně svá, nebo jsem z něčeho nadšená a potřebuju to světu nutně sdělit. Musím hodně myslet na to, abych zpomalila a pak to jde :)
  25. A momentálně jsem na sebe vážně pyšná, že jsem sepsala těchto 50 faktů :)

6 komentářů:

  1. Dobrá fakta, v něčem jsme podobné - třeba v hraní na flétnu :)) Naopak jsem celkem netrpělivá, ale učím se :D

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak taky umím být netrpělivá, to zase jo a někdy pořádně, ale když to vezmu tak nějak obecně, tak patřím spíš k těm trpělivějším :D

      Vymazat
  2. Pekne sepsano, hezky se to cetlo. Ja jsem taky nejaktivnejsi, kdyz mi tzv. hori koudel u zadku :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, to jsem ráda :) a s tou koudelí to tak má hodně lidí, já si vždycky říkám, jak se nebudu stresovat a udělám si všechno dopředu a víš jak to vždycky dopadne...:D

      Vymazat
  3. Co se týče bodů 1 a 2 tak zbytečně neplaš, viz třeba tenhle článek http://www.prirozeny-porod.eu/pravda-o-rh-faktoru-a-tehotenstvi/

    Vůbec nemusíš mít v těhotenství problémy, jsou tisíce maminek, které na tom jsou opravdu špatně, jsou silné diabetičky, nebo mají srdeční vadu a nemá to nic společného s Rh faktorem. Já sama mám třeba dědičnou poruchu srážlivosti krve, případné dítě nemusím vůbec donosit nebo můžu při porodu vykrvácet a taky předem nevyšiluju ;) Krom toho je tu pravděpodobnost 50 na 50, že moje dítě tu poruchu bude mít stejně jako já, já si s tím užila v starostí dost a sranda to není, ale rozhodně se nejde toho bát předem s tím, že hned budu mít nějaké problémy. Pravděpodobnost, že něco bude špatně je u každé těhotné ženy, ale stejně tak i pravděpodobnost, že bude vše v pořádku. A co se týče dětí před třicítkou, tak každé těhotenství po 30 může být víc rizikové, a to i u zdravých maminek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak samozřejmě, nevyšiluji z toho a stejně s tím nic nenadělám :) a děti brzy bych chtěla tak jako tak, tohle mě v tom jen utvrzuje :-)

      Vymazat

Ať se Vám tu líbí! :)