10. 10. 2014

50 RANDOM FACTS About Me (Part 1)

Krásný večer!
Dneska pro vás mám takový oddechový páteční článek, který moc ráda čtu na jiných stránkách. Jde o TAG 50 náhodných faktů o mé osobně. Rozhodla jsem se článek sepsat na dvakrát, aby vás to nenudilo, takže dneska tu pro vás mám prvních 25 faktů o mé osobně. Pokud vás tedy zajímá, kdo jsem a tak různě, tak šup číst. :)


  1. Mám jednoho sourozence, bratra, který je o 7,5 roku starší.
  2. Jako malá jsem chtěla být učitelka nebo zdravotní sestra, všechny jsem vždy obvazovala a učila a zkoušela, ale pak mě to přešlo a nikdy jsem už přesně nevěděla, čím bych vlastně chtěla být.
  3. Vyrůstala jsem mezi třemi kluky, v úzkém kruhu rodinném jsem totiž jediná holka.
  4. Nosila jsem dost často oblečení právě po bratrancích či bratrovi (viz bod 3).
  5. Od malička máme doma jako "domácího mazlíčka" hrdličku. Nikdo moc nechápe, co se s tímto druhem zvířátek dá dělat, ale ona je tak rozmazlená a chytrá, že my víme své :)

  6. V lednu mi bude už 24 a momentálně jsem v posledním ročníku na vysoké, v červnu ze mě snad už bude Ing.
  7. Skoro dva roky jsem pracovala v Albertu a beru to jako jednu z nejlepších škol života.
  8. Střední školu mám "Hotelnictví a Cestovní ruch" a pořád jsem ještě nepřestala oceňovat to, jak ráda jsem za to, že jsem nešla na gympl a co mi tento obor dal. 
  9. Rodiče se rozvedli když mi bylo 7, ale nikdy jsem toho nelitovala, protože jsou stále kamarádi a vycházejí spolu snad ještě lépe než v manželství a my s bratrem jsme tím nikdy nějak netrpěli.
  10. Jsem teprve u bodu deset a trošku mi dochází inspirace, co dalšího na sebe prásknout, ale to půjde :)
  11. S přítelem jsme nedávno oslavili tříleté výročí a nastěhovali se do jednoho bytu. 
  12. Já i můj přítel jsem se narodili 15.1.1991, já jsem asi o tři hodiny starší. (A stále narážíme na vtipné situace, jako když třeba kupujeme dovolenou a slečna nás upozorňuje, že jsme špatně vyplnili kolonku "datum narození", že to tam máme dvakrát stejně :)).
  13. Opravdu jsem nehledala partnera podle data narození, byla to náhoda a říkáme si, že jsem si prostě souzení :)
  14. Mám tu nejlepší mámu na světě. Vždycky jsem už od mala obdivovala, jak zvládla všechno, i když jsme třeba ze začátku po rozvodu neměli zrovna peníze na rozhazování. Teď jí kolikrát říkáme, že by taky měla někdy myslet na sebe, ale to ona prostě neumí :)
  15. Asi jsem docela závislá na nakupování (no jo...)...
  16. Mám za sebou tři operace a čtvrtá mě asi čeká. 
  17. Na první operaci jsem byla ve třech letech s očima, pak ve 14 a v 17 s kolenem, teď mě čeká nejspíš kloub u palce na noze. 

  18. V 18 letech jsem měla mononukleózu a v kombinaci s "pečlivou" paní doktorkou jsem si s tím užila své...(aneb naznačit doktorovi, že je to fakt divné, abych měla jen angínu tak dlouho a takhle silně se nevyplácí, on je nejchytřejší...)
  19. Narodila jsem se a celý život bydlím v Brně, ale většinu dětství jsem strávila na naší chatě s velkou zahradou kousek za Brnem. 
  20. Jsem docela uzavřený člověk, necítím se moc dobře mezi cizími a dost dlouho mi trvá, než se s někým poznám natolik, abych se mu otevřela. 
  21. Od malička mám velké kruhy (no spíš jak modřiny) pod očima a užila jsem si s tím hlavně na základce své,
  22. Nikdy jsem také neměla nijak velké sebevědomí (viz bod 21) a dost dlouho mi trvalo, než jsem se začala cítit dobře a svá. 

  23. Vždy jsem ráda psala a vyhrávala jsem se slohovkami nejrůznější soutěže tady i například v Rakousku.
  24. Hrozně ráda čtu (to mám pro změnu po mamce taky v genech).
  25. V jídle nejsem vybíravá a sním v podstatě vše.

2 komentáře:

  1. To s tím povoláním máme stejné :), celkově máme hodně bodů shodných. Z blogu jsi mi moc sympatická, jako jedna z mála blogerek :)

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)