26. 8. 2014

PhotoDiary

Krásné deštivé úterý!

Srpen a prázdniny se nám chýlí bohužel ke konci a počasí venku už regulérně připomíná podzim. Mám pro vás už nachystané oblíbence i nákupy za tento měsíc, dneska vám ale ukážu přehled fotek z Instagramu a uvidíte tak i pár fotek z dovolené, o které možná udělám i samostatný článek, ještě uvidím. Tak jdeme na to!



...když jsem odjížděla na dovolenou tak lilo a tahle fotka je ze dne, kdy jsem se cestou z práce brodila po kolena ve vodě, protože Brno nám tak trošku plavalo


nový přírůstek ze slev, za odměnu :)


Skvělé mléko po opalování od Biodermy, u moře si ho pochvaloval i přítel a to už je u chlapa co říct! 


Nejoblíbenější letní lak na nehty!


...čas od času si nějaké mlíčko koupím jen tak na chuť na svačinu a tohle jsem měla poprvé, čokoládové je ale stejně nej!


...neodolala jsem a pořídila si další paletku od Sleeku a tahle je opravdu opět nádherná!


...takhle krásně nás vítalo sluníčko, když jsme dorazili na dovolenou 


...a na bílých Oreo jsem tma ujížděla celou dobu


Gyros aneb naše oblíbená večeře, hned bych si jeden dala...


a další z našich oblíbených večeří, protože jestli je u moře něco dokonalého, pak je to ovoce všech druhů a chutí


procházka poslední večer, hned bych se tam vrátila...


...doma mě čekalo překvapení, vyhrála jsem na FB Biodermy jejich sérum a zatím vypadá moc dobře :)


...návrat do práce byl trošku náročnější, ale přežila jsem!


...poslední dobou mám zase lupínkové období, takže zkouším nové Chocapic lískooříškové

A co vy? Jak si užíváte tohle "krásné" počasí? My momentálně přestavujeme byt, takže tu máme bordel a skladiště, ale už se těším, až to bude :)

5 komentářů:

  1. Nevěděla jsem, že existuje i takovéhle oreo! O.o :) :D To počasí je hrůza...:/ Chtělo by to zase sluníčko.. :) Pokud ti to nebude vadit.. Ráda bych tě pozvala k sobě na blog na probíhající giveaway. :) Budu ráda, když se zúčastníš. :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no u nás bohužel néé, ale jinak je toho mraky druhů :)

      Vymazat
  2. Jé moc gratuluji k výhře Biodermy ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Ať se Vám tu líbí! :)